شناسه خبر: 7845 منتشر شده در مورخ: 1394/10/16 ساعت: 09:40 گروه: اجتماعی  
بهزیستی برای صدور شناسنامه خیر با ثبت احوال تفاهم نامه امضاء کرد

بهزیستی برای صدور شناسنامه خیر با ثبت احوال تفاهم نامه امضاء کرد

رئیس سازمان ثبت احوال کشور در راستای صدور شکرانه تولد در قالب شناسنامه خیر، جلب مشارکت داوطلبانه ایرانیان خارج از کشور، تسریع در خدمت‌رسانی به اقشار در معرض آسیب و آسیب‌دیده با سازمان ثبت احوال کشور تفاهم‌نامه همکاری امضاء کرد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا علیرضا آوائی، رئیس سازمان ثبت احوال کشور در مراسم انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک با سازمان ثبت احوال کشور در راستای طرح شکرانه تولد در قالب شناسنامه خیر برای همه کودکان، تعامل با بهزیستی را توفیقی الهی دانست و گفت: انگیزه همکاری ثبت با بهزیستی فراتر از بحث تفاهمنامه است؛ چراکه این تعامل اقدامی دینی، اعتقادی، عاطفی و اخلاقی بوده و از هر منظر کمک به این سازمان یک اولویت و یک شروع خوب برای ما محسوب می‌شود.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور تصریح کرد: خدمت‌محور و مردم‌محور بودن دو خصیصه اصلی این سازمان است با این تفاوت که ما به عموم مردم خدمت می‌کنیم و بهزیستی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه و این همکاری یک توفیق الهی است که نصیب ما شده است.

وی با بیان اینکه سازمان ثبت در گذشته همکاری‌های خوبی را با بهزیستی در خصوص اشخاصی که مدرک هویتی ندارند و والدین آنها مشخص نیست داشته است، افزود: قانون نیز بخش‌هایی را بر ما تکلیف کرده تا همکاری‌های خوبی را با این بهزیستی داشته باشیم که بحث فرزندخواندگی آخرین مصوبه‌ای بود که در سطح کشور انجام شده است.

آوائی این نشست را مقدمه‌ای برای تعامل و همکاری‌های بهتر با بهزیستی عنوان کرد و یادآور شد: ما تولیدات بهزیستی را در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌دهیم و از سویی دیگر یک راه خوب برای دسترسی، مراجعه و شناسایی مردم به ثبت بوده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *