شناسه خبر: 7723 منتشر شده در مورخ: 1394/9/25 ساعت: 09:54 گروه: فرهنگی  
آغاز نمایش فیلم های مستند در مجتمع رعد

آغاز نمایش فیلم های مستند در مجتمع رعد

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد نمایش آثار فاخر مستندسازان ایرانی را با هدف توسعه فعالیت های فرهنگی ، آشنایی توان یابان با سینمای جدی و موضوع محور و شناخت هنرمندان از مسائل موجود در جامعه توان یابان کشور را آغاز کرده است. این برنامه به صورت ماهانه در سالن همایش مجتمع رعد انجام خواهد شد.

به گزارش ایران سپید به همین منظور در اولین برنامه پخش مستندهای فاخر " خطوط ناپیدا " و " چنارستان " چهارشنبه  25 آذر  به ترتیب از ساعت 10:30 الی 12:30 و  18 الی 20 در سالن همایش رعد به نمایش درخواهند آمد.

در این برنامه مهدی رخشانی کارگردان و علی راشکی هنرمند نقش اول مستند "خطوط ناپیدا " و هادی آفریده کارگردان مستند "چنارستان" حضور خواهند داشت.
مستند خطوط ناپیدا ساخته مهدی رخشانی از مستندسازان سیستان و بلوچستان است که به سرگذشت زندگی علی راشکی از هنرمندان این استان پرداخته است.
این مستند دلنشین مخاطب را به همذات‌پنداری وامی‌دارد و زندگی انسانی را به نمایش درمی‌آورد که می‌تواند الگوی اراده، ایمان و تلاش باشد.
 همچنین فیلم مستند 70 دقیقه‌ای «چنارستان» درباره‌ی طولانی‌ترین خیابان خاورمیانه «خیابان ولی‌عصر تهران» است این فیلم که ساخت آن دو سال و نیم زمان برده است، تاریخ بیش از ۱۰۰ سال خیابان ولیعصر را به نشان می‌‌‌‌ دهد.
همچنین کارآموزان، کارآموختگان و دانشجویان توان یاب رعد می توانند با رزو قبلی به صورت رایگان در این برنامه شرکت کنند.
 
علاقه مندان جهت هماهنگی و ثبت نام می توانند با شماره 88371096 تماس حاصل فرمایند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *