شناسه خبر: 7579 منتشر شده در مورخ: 1394/8/26 ساعت: 11:14 گروه: اجتماعی  
شرایط استفاده معلولین از اتوبوس فراهم می شود

شرایط استفاده معلولین از اتوبوس فراهم می شود

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: با افزایش کمی اتوبوس ها و مناسب سازی و بالا بردن سطح ایمنی، شرایط استفاده معلولین در داخل اتوبوس فراهم می شود.

به گزارش ایران سپید پیمان سنندجی با بیان این که ایجاد سامانه معلولین و سالمندان مربوط به افزایش کمی و شرایط داخل اتوبوس مربوط می شود، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا تعداد اتوبوس های شهر افزایش یابد و شرایط برای تردد معلولین و سالمندان در داخل اتوبوس مهیا شود تا تمام شهروندان بتوانند از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی به اعلام ایستگاه ها جهت آمادگی برای تردد معلولین و سالمندان در داخل اتوبوس ها اشاره و تصریح کرد: تا پایان امسال به مدیریت ایستگاه ها چگونگی استفاده معلولین و سالمندان از اتوبوس ها اعلام می شود و البته تلاش داریم، برای تردد نابینایان در داخل اتوبوس ها شرایط را فراهم کنیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی در ادامه تاکید کرد: برای رفع نسبی معضل حمل و نقل معلولین و سالمندان در سطح شهرها، فراهم آوردن شرایط اتوبوس به لحاظ ارزان بودن خدمات در مسیرهای عمومی از درجه اهمیت بیشتری برخوردار است.

سنندجی افزود: باید مناسب سازی و ایمنی در وسایل حمل و نقل عمومی برای تردد معلولین و سالمندان در نظر گرفته شود و به همین منظور شرکت واحد اتوبوسرانی در تلاش است تا محل استقرار معلولین در داخل اتوبوس ها و همینطور استفاده از صندلی مخصوص برای نابینایان و معلولین و سالمندانی که با عصا، واکرو غیره رفت و آمد می کنند،مهیا شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *