شناسه خبر: 756 منتشر شده در مورخ: 1392/8/19 ساعت: 12:25 گروه: سیاسی  
سجادی هم از مجلس رای اعتماد نگرفت/ طلسم وزارت ورزش ادامه دارد!
در پایان جلسه صبح یکشنبه؛

سجادی هم از مجلس رای اعتماد نگرفت/ طلسم وزارت ورزش ادامه دارد!

سومین گزینه وزارت ورزش و جوانان در دولت حسن روحانی موفق به کسب رای اعتماد لازم از نمایندگان مجلس نشد.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی برای وزارت ورزش و جوانان به نصرالله سجادی رای اعتماد نداد. این سومین گزینه وزارت ورزش و جوانان در دولت حسن روحانی بود که موفق به کسب رای اعتماد لازم از نمایندگان مجلس نشد.

 مجلس شورای اسلامی از صبح امروز یکشنبه در جلسه علنی خود به بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی دولت یازدهم برای وزارت ورزش و جوانان پرداخت که در پایان این جلسه و پس از رای گیری از نمایندگان، نصرالله سجادی موفق به کسب آرا لازم برای مدیریت این وزارتخانه نشد.از مجموع 253 رای نمایندگان مجلس، سجادی فقط 124 رای موافق گرفت، درحالیکه از مجموع آرای ماخوذه 107 رای مخالف و 22 رای ممتنع داشت. طبق اعلام علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، سجادی هم نتوانست از مجلس رای اعتماد بگیرد.سجادی در حالی موفق به کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی برای وزارت ورزش و جوانان نشد که پیش از این مسعود سلطانی‌فر و سیدرضا صالحی امیری به عنوان گزینه‌های پیشنهادی دکتر حسن روحانی برای این وزارتخانه به مجلس معرفی شده بودند اما هیچ یک از آنها هم موفق به کسب رای اعتماد لازم نشده بودند.سجادی بعد از انتخاب سیدرضا صالحی امیری به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان، از سوی وی به عنوان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای این وزارتخانه منصوب شد اما بعد از اینکه صالحی امیری از کسب رای اعتماد لازم بازماند، به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی شد. در هر صورت و به دنبال عدم رای اعتماد نمایندگان مجلس به سجادی، وزارت ورزش و جوانان بازهم بدون وزیر ماند تا بلاتکلیفی ورزش همچنان ادامه داشته باشد.

در حال حاضر محمد شریعتمداری، سرپرست وزارت ورزش و جوانان است. وی پس از عدم رای اعتماد مجلس به صالحی امیری به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب شد

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *