شناسه خبر: 7549 منتشر شده در مورخ: 1394/8/24 ساعت: 11:28 گروه: اقتصادی  
نماینده مجلس: دولت طرح های تحریک تقاضا را ادامه دهد

نماینده مجلس: دولت طرح های تحریک تقاضا را ادامه دهد

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف از همه سیاست ها و طرح های اقتصادی ایجاد تحریک در طرف های تقاضاست گفت: طرح فروش اقساطی خودرو اگرچه توانسته است تا حدودی طرف های تقاضا را افزایش دهد اما کافی نیست.

به گزارش ایران سپید به نقل از رادیو اقتصاد؛ موسی الرضا ثروتی در مصاحبه با این رادیو اظهار داشت: فروش حدود 110 هزار خودرو نمی تواند رونق پایدار را در این بخش ایجاد کند و همه اقتصاد هم در صنعت خودرو محدود نمی شود.

وی افزود: دولت نباید از افزایش نقدینگی هراس داشته باشد بلکه باید این نقدینگی در خدمت تولید و رونق اقتصاد ملی قرار گیرد و در آن صورت اثر تورم زایی هم نخواهد داشت.

ثروتی گفت: این طرح را می توان در بخش های دیگر هم اجرا کرد و باید همه اهداف دولت رونق تولید ملی باشد.

وی افزود: در حال حاضر بخشی از صنایع با ظرفیت پایینی کار می کنند و برخی کارخانه ها نیز تعطیل شده است به طوری که در سال های اخیر حدود 2 میلیون نفر بیکار شده اند.

ثروتی گفت: با رونق تولید می توانیم به رونق بازار اشتغال هم امیدوار باشیم و انتظار داریم طرح های دولت برای تحریک طرف تقاضا و حمایت از تولید ملی استمرار داشته باشد و فقط به خودرو محدود نشود در آن صورت آثار منفی افزایش نقدینگی هم خنثی خواهد شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *