شناسه خبر: 7450 منتشر شده در مورخ: 1394/8/3 ساعت: 10:41 گروه: اجتماعی  
اطلاعیه ایران سپید

اطلاعیه ایران سپید

از کلیه سایت های فعال در حوزه نابینایان به خاطر هم سویی و هماهنگی در ارجاع نظرات مخاطبین به صفحه بازتاب ایران سپید تشکر می کنیم.

ضمن تشکر از دوستان عزیزی که در خصوص ماجرای تأیید عدم صلاحیت نابینایان برای نامزدی نمایندگی مجلس در خانه ملت و سخنان توهین آمیز ایراد شده توسط برخی نمایندگان اظهارنظر کرده اند توجه همگان را به نکات زیر جلب می کنیم:

1- از کلیه سایت های فعال در حوزه نابینایان به خاطر هم سویی و هماهنگی در ارجاع نظرات مخاطبین به صفحه بازتاب ایران سپید تشکر می کنیم که مؤید امکان تمرین جمعی برای پیشبرد عموم نابینایان است.

2- به اطلاع خوانندگان محترم می رسانیم حجم ثبت نظرات در سایت ایران سپید برای هر نظر حداکثر 145واژه است و این محدودیت فنی است لذا ضمن درخواست از دوستان برای تنظیم نظرات خود با این محدودیت کلمات به آگاهی می رساند دوستانی که نظراتشان به صورت ناقص در سایت درج شده به دلیل این محدودیت فنی با نقص در بازتاب نظراتشان روبرو شده اند نه حذف نظراتشان از سوی ایران سپید.

3- خواهشمندیم اگر قرار است به ادبیات نادرست مطرح شده در مورد معلولان در مجلس اعتراض کنیم خود این اعتراض باید با ادبیات صحیح و سنجیده صورت پذیرد. درغیراینصورت از انعکاس نظراتی که از الفاض نامناسب، فحاشی و توهین استفاده شود معذوریم.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
فاروق خسروی 1394/8/5 - 11:01
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment با سلام به نظر من باید از این نماینده شکایت شده و مراحل را از طریق دادگاه پیگیری نمود و باید از این نماینده پرسید با چه حقی به خود اجازه داده که چنین توهینی را به اقشار نابینا انجام دهد در ضمن این توهین نه اولینش بوده و نه آخرینش خواهد بود فاروق خسروی استان کرمانشاه
منصوره ضیائیفر 1394/8/11 - 10:59
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment با سلام و تشکر از ایران سپید که این امکان را فراهم کردند تا نابینایان عزیز بتوانند حقوق حق خود را مطرح کنند. به نظر بنده از نمایندگانی که داعیه دینداری دارند چنین سخنان نابجائی اصلا پذیرفته نیست و باید دلایل محکم و منطقی برای سخنان خود به ما ارائه دهند. البته بهتر بود این نمایندگان قبل از این که به بررسی این قانون بپردازند اطلاعات بیشتری راجع به نابینایان کسب میکردند.
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *