شناسه خبر: 7439 منتشر شده در مورخ: 1394/7/29 ساعت: 10:11 گروه: اجتماعی  
۵۰ درصد دانشجویان بهزیستی در دانشگاه آزاد تحصیل می کنند

۵۰ درصد دانشجویان بهزیستی در دانشگاه آزاد تحصیل می کنند

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد دانشجویان ما در دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنندامیدواریم انعقادتفاهمنامه با این دانشگاه فتح بابی در تقویت پایه‌های علم آموزی جامعه هدف باشد.

به گزارش ایران سپید به نقل از خبرگزاری مهر انوشیروان محسنی‌بندپی در مراسم انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک با دانشگاه آزاد اسلامی بحث تحصیلات افراد تحت پوشش بهزیستی در دانشگاه آزاد اسلامی را از مفاد این تفاهمنامه برشمرد و گفت: یکی از تجربیات انقلاب اسلامی ۲ سال پس از پیروزی تشکیل دانشگاه آزاد اسلامی بود که خدمات ارزنده‌ای در تربیت نیروی متخصص، رونق پژوهش و علم شرایطی را فراهم کرده است که بطوری که در حال حاضر ۵ میلیون فارغ‌التحصیل داشته‌ایم.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به دیدار روز گذشته با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درخصوص رصد و پیشگیری آسیب اجتماعی و معلولیت‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و افزود: پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی کاری انسانی، ملی و اسلامی است؛ لذا باید از تمام ظرفیت موجود بهره بگیریم تا آن را به حداقل برسانیم.

وی، بحث تحصیلات افراد تحت پوشش بهزیستی در دانشگاه آزاد اسلامی را از مفاد این تفاهمنامه همکاری برشمرد و در پایان یادآور شد: در حال حاضر تقریباً ۱۴ هزار دانشجو داریم؛ به عبارتی بیش از ۵۰ درصد دانشجویان ما در دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند و از طرفی مستمری این افراد ماهانه ۵۳ هزار تومان است؛ لذا بهزیستی شاید نتواند شهریه‌ها را پرداخت کند؛ لذا انشالله این تفاهمنامه فتح بابی در تقویت پایه‌های علم آموزی جامعه هدف باشد تا منشا علمی و تخصصی برای جامعه اسلامی  فراهم آید.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *