شناسه خبر: 7411 منتشر شده در مورخ: 1394/7/26 ساعت: 08:55 گروه: اجتماعی  
گرامیداشت روز جهانی نابینایان در آسایشگاه خیریه کهریزک

گرامیداشت روز جهانی نابینایان در آسایشگاه خیریه کهریزک

روز جهانی نابینایان به همت گروه نیکی های کوچک ، در آسایشگاه خیریه کهریزک گرامی داشته شد .

به گزارش ایران سپید به نقل از  روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ مددجویان روشندل ساکن در آسایشگاه کهریزک به همراه جمعی از پدر بزرگهای بخش های بنفشه ، در فضایی صمیمی گردهم آمدند تا روز جهانی نابینایان را گرامی بدارند .

برگزاری انواع مسابقات ورزشی ، شعر خوانی و تقدیر از مددجویان روشندل و نمونه ساکن در آسایشگاه ،از جمله  برنامه هایی بود که برای این روز درنظر گرفته شده بود.

گروه نیکی های کوچک ، متشکل از نیک اندیشانی است که با شعار ترویج فرهنگ صلح و دوستی در جامعه ، با شرکت در کارهای فردی یا گروهی ، موجب خوشحالی افراد می شوند ، عیادت ار بیماران و سالمندان در بیمارستانها و خانه های سالمندان ، تهیه و پخش لباس و غذا بین افراد بی خانمان از جمله اقداماتی است که آنان در جامعه بدان مبادرت می ورزند .

گفتنی است : جمعی از اعضاء گروه نیکی های کوچک با هدایت دکتر صدیق پزشک نیکوکار و یار دیرین آسایشگاه ، با حضور در بخش های محل زندگی سالمندان و معلولین در سرویس دهی به این عزیزان یار و همراه پرستاران بخش ها هستند .

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *