شناسه خبر: 7410 منتشر شده در مورخ: 1394/7/26 ساعت: 08:55 گروه: اجتماعی  
آسایشگاه کهریزک: دهه اول ماه محرم با مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک

آسایشگاه کهریزک: دهه اول ماه محرم با مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک

سرای فرهنگی آسایشگاه کهریزک در 10 روز اول ماه محرم الحرام ، شاهد حضور پررنگ مددجویان آسایشگاه در عزاداری سرور و سالار شهیدان ، امام حسین (ع) است .

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ همزمان با جای جای میهن عزیزمان ایران ، سرای فرهنگی آسایشگاه محل عزاداری سالمندان و معلولینی است که با جان و دل در عزای امام حسین (ع) و یاران با وفایش ، به سوگ می نشینند .

مراسم عزاداری همه روزه از ساعت 10 الی 12 در سالن فرهنگی آسایشگاه کهریزک برگزار می شود و در آن مداحان اهل بیت (ع) ، با ذکر مصیبت خاندان آن امام همام ، مددجویان و کارکنان مجموعه را همراهی می کنند .

گفتنی است : مطابق سنت دیرینه و حسنه جاری ، سالیان متمادی است که هیأت های متعدد ی از عزاداران امام حسین (ع) و خاندان مطهرش  از  نقاط مختلف شهر ، در دهه اول ماه محرم الحرام و بویژه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی ، با حضور در آسایشگاه کهریزک و در جمع مددجویان این مرکز ، در سوگ آن جاودانگان تاریخ بشریت به عزاداری می پردازند و یاد و نام خاندان مطهر رسول گرامی اسلام را زنده نگه می دارند  .

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *