شناسه خبر: 7405 منتشر شده در مورخ: 1394/7/25 ساعت: 12:52 گروه: اجتماعی  
تجمیع فعالیت‌های آموزشی نابینایان جنوب شرق استان تهران در پیشوا
رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا خبر داد

تجمیع فعالیت‌های آموزشی نابینایان جنوب شرق استان تهران در پیشوا

موسسه خیریه آموزشی موسی بن جعفر(ع) شهرستان پیشوا با همکاری اداره بهزیستی این شهرستان در حال برنامه‌ریزی به‌منظور تجمیع برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی نابینایان و کم بینایان شهرستان‌های جنوب‌شرق استان تهران است.

به گزارش ایران سپید به نقل از فارس؛ موسسه خیریه آموزشی موسی بن جعفر(ع) شهرستان پیشوا با همکاری اداره بهزیستی این شهرستان در حال برنامه‌ریزی به‌منظور تجمیع برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی نابینایان و کم بینایان شهرستان‌های جنوب‌شرق استان تهران است.

حمید اسماعیلی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا با اعلام این خبر گفت: از آنجایی که موسسه و مرکز خیریه آموزشی موسی بن جعفر (ع) قریب به دو دهه از فعالیت‌های آموزشی خود برای معلولان جسمی و حرکتی شهرستان‌های پیشوا، قرچک، ورامین و پاکدشت را می‌گذراند آمادگی کامل خود را برای انجام فعالیت‌های آموزشی برای نابینایان و کم بینایان اعلام کرده است و در پی انجام امور اداری و رفع موانع آن هستیم تا این حمایت بزرگ از معلولان کم بینا و نابینا انجام شود.

وی که به‌مناسبت روز عصای سفید در جمع نابینایان و کم بینایان شهرستان پیشوا سخن می‌گفت با اشاره به این‌که در شهرستان پیشوا 38 کم بینا و نابینا تحت حمایت‌های بهزیستی قرار دارند، خاطرنشان کرد: به هر میزان که می‌شود باید به این افراد و خانواده ایشان کمک کنیم اما این کفایت نمی‌کند و باید تمام نهادهای منطقه و خیران در خصوص شغل و مسکن به کمک و حمایت نابینایان بپردازد.

اسماعیلی در ادامه گفت: 50 درصد افراد مبتلا به اختلالات بینایی، پیش از تولد و 50 درصد دیگر پس از تولد به این عارضه دچار می‌شوند که با حمایت بیشتر از اقدامات پیشگیرانه می‌شود درصد قبل از تولد را کمتر کرد و این جزء برنامه‌های اصولی و محوری ادارات بهزیستی در سطح کشور و به تبع آن شهرستان پیشوا است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *