شناسه خبر: 7360 منتشر شده در مورخ: 1394/7/18 ساعت: 15:47 گروه: اجتماعی  
ارسال150 مقاله به همایش ملی جامعه بینا شهروند نابینا در کاشان

ارسال150 مقاله به همایش ملی جامعه بینا شهروند نابینا در کاشان

دبیر علمی همایش سراسری جامعه بینا، شهروند نابینا از ارسال 150 مقاله به دبیرخانه این همایش در کاشان خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا  دکتر نرگس نیکخواه اظهار داشت: این همایش روزهای بیست و یکم و بیست و دوم مهرماه در دانشگاه کاشان برگزار می شود.

وی افزود: از 150 مقاله ارسالی به اولین همایش ملی جامعه بینا شهروند نابینا، 93 مقاله برای ارائه در همایش پذیرفته شده که 13 مقاله به صورت سخنرانی و مابقی به صورت پوستر و چاپ مجموعه مقالات در همایش ارائه می شود.
عضو هیات علمی دانشگاه کاشان هدف از برگزاری این همایش را افزایش سطح دانش و آگاهی، مهارت، خلاقیت، اعتماد به نفس جامعه نابینایان و کم بینایان ذکر کرد.
نیکخواه تاکید کرد: برگزاری همایش تخصصی جامعه بینا، شهروند نابینا با مسائل و مشکلات نابینایان و کم بینایان در ابعاد مختلف حقوقی، اجتماعی، روانشناختی و آموزشی اقدام موثری جهت بهره گیری از دانش علمی و تخصصی گروه های حقوق، علوم اجتماعی، روانشناسی، علوم تربیتی و مدیریت خواهد بود.
دکتر نیکخواه برگزاری کارگروه های تخصصی را از دیگر برنامه های این همایش عنوان کرد و افزود: نمایشگاه های صنایع دستی، کتاب گویا و آثاری از مولفان و نرم افزارهایی ویژه نابینایان نیز در این همایش ارائه می شود. 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *