شناسه خبر: 7338 منتشر شده در مورخ: 1394/7/13 ساعت: 11:25 گروه: فرهنگی  
محمود حکیمی و خاطرات معلمان کودکان استثنایی

محمود حکیمی و خاطرات معلمان کودکان استثنایی

محمود حکیمی از تالیف مجموعه خاطرات معلمان کودکان استثنایی بویژه نابینایان خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا این پیشکسوت ادبیات کودکان و نوجوانان چندی پیش با مراجعه به دفتر آموزش کودکان استثنایی وزارت آموزش و پرورش از آنان خواسته است تا لیست معلمان نمونه این کودکان را برای انجام مصاحبه و گفت‌وگو برای تالیف کتاب در اختیار وی قرار دهند.

او تصریح کرد: من خودم در اواسط دهه 60 در یکی از همین مدارس تدریس می‌کردم. البته این توفیق زمانی برای من حاصل شد که کتابی را از زبان انگلیسی با موضوعیت نحوه برخورد والدین با کودکان نابینا ترجمه کردم. این کتاب در مدرسه خزائلی پخش شد و مورد استقبال قرار گرفت و پس از آن با درخواست اولیای مدرسه و والدین برای تدریس به این کودکان پرداختم.

حکیمی تاکید کرد: آموزش مساله‌ای است که دلسوزی ویژه‌ای می‌خواهد و معلمان کودکان استثنایی در این زمینه زبان‌زد عام و خاص هستند‌.

چندی پیش به مناسبت نهم شهریورماه زادروز 71 سالگی محمود حکیمی، ایسنا با استفاده از کتاب «جشن‌نامه استاد محمود حکیمی‌»، خاطره‌ای از یکی از استادان روشندل و از شاگردان حکیمی را منتشر کرد.

از سوی دیگر، محمود حکیمی تاکنون سه جلد از مجموعه «قصه‌های محبت» را با موضوعیت داستان‌هایی از پیامبر اکرم(ص)، حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) به چاپ سپرده است.

او معتقد است وهابیون در زمینه خراب کردن اسلام کمر همت بسته‌اند و داعشی‌ها چهره مخوفی از اسلام نشان می‌دهند؛ در حالی که اسلام چیزی جز محبت و مهرورزی نیست.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *