شناسه خبر: 716 منتشر شده در مورخ: 1392/8/18 ساعت: 11:28 گروه: ورزشی  
مسابقات تیم گلبال بانوان با سه رقیب خویش که به ترتیب استرالیا، چین و در آخر با ژاپن به رقابت می پردازد

مسابقات تیم گلبال بانوان با سه رقیب خویش که به ترتیب استرالیا، چین و در آخر با ژاپن به رقابت می پردازد

مریم صالحی زاده، زینب قنبری، مریم کوه فلاح، طیبه استکی، فاطمه قمصری و سعیده قمصری از بانوان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا هستند

مریم کوه فلاح، یکی از بازیکنان تیم ملی گلبال بانوان درگفتگو با ایران سپید در خصوص شرایط اعزام این تیم به پکن گفت: 22آبان ماه کشور چین میزبان مسابقات قهرمانی آسیا است. طی این مسابقات تیم گلبال بانوان با سه رقیب خویش که به ترتیب استرالیا، چین و در آخر با ژاپن به رقابت می پردازد. این سه تیم ذکر شده از نام آوران آسیا محسوب می شوند.

وی افزود: اعضای  6 نفره این تیم بر اساس اردوهای برگزاری از میان 12 نفر گلبالیست انتخاب و به مسابقات اعزام خواهند شد.

کوه فلاح ادامه داد: مریم صالحی زاده، زینب قنبری، مریم کوه فلاح، طیبه استکی، فاطمه قمصری و سعیده قمصری از بانوان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا هستند.

این بازیکن باسابقه گلبال با اشاره به کم تجربه بودن تیم گلبال بانوان بیان کرد: این تیم دارای عمری 7 ساله است، با تجربه کمی که در این امر بدست آورده مورد توجه تیم های دیگر قرار گرفته است اما این در حالی است که با این پیشینه کم جزو رقیب های اصلی تیم های آسیایی محسوب می شود.

کوه فلاح یادآور شد: تیم ملی گلبال بانوان در مسابقات متعددی حضور داشته است، در سال 86 ترنمنت اسپانیا و مسابقات برزیل که موفق به کسب رتبه 7جهان شده ایم همچنین در سال 88 نایب قهرمان مسابقات مالزی و سال 89 مسابقات کوانچو به مقام سوم دست پیدا کردیم.

گفتنی است، 19آبان ماه سال جاری تیم ملی گلبال به پکن اعزام  خواهند شد و22 آبان ماه تیم ملی گلبال بانوان با تیم استرالیا و بعدازظهر همان روز با چین به رقابت خواهد پرداخت و روز 23‌آبان ماه این تیم به مصاف تیم گلبال ژاپن می رود.

لازم به ذکر است: این مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.

وی در پایان از تمام کسانی که برای تیم گلبال بانوان ایران زحمت کشیده اند قدردانی کرده و تصریح کرد: با کسب امتیازات بالا این زحمات را جبران می کنیم.

از همه خوانندگان روزنامه ایران سپید می خواهیم که برای کسب پیروزی و ایستادن در جایگاه نخست این مسابقات ما را دعا کنند

برای شنیدن این مصاحبه به آخر خبر رجوع فرمایید

 

مصاحبه سرمدی-کوه فلاح
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *