شناسه خبر: 7130 منتشر شده در مورخ: 1394/6/10 ساعت: 12:37 گروه: فرهنگی  
سفیر کشور ارمنستان مخاطب تئاتر شهر شد
همزمان با رونمایی از از کتاب « نمایشنامه های معاصر ارمنی» صورت گرفت

سفیر کشور ارمنستان مخاطب تئاتر شهر شد

سفیر کشور ارمنستان در ایران همزمان با آیین رونمایی « نمایشنامه های معاصر ارمنی» در سالن کنفرانس مجموعه تئاتر شهر

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، آرداشس تومانیان با ابراز خرسندی از تبادلات فرهنگی صورت گرفته میان نمایشنامه نویسان ایرانی و ارمنی توضیح داد: از تبادلات فرهنگی و هنری که میان انجمن نمایشنامه نویسان خانه تئاتر ایران و نمایشنامه نویسان کشور ارمنستان صورت گرفته بسیار خوشحالم و تصور می کنم که این اقدام یکی از ارزشمندترین فعالیتهای هنری دو کشور طی سالهای اخیر محسوب می شود.

وی با اشاره به انتشار کتاب « نمایشنامه های معاصر ارمنی» که یکشنبه هشتم شهریور ماه با ترجمه آندرانیک خچومیان رونمایی شد، بیان کرد: کاری که آقای خچومیان در حوزه ادبیات نمایشی دو کشور ایران و ارمنستان انجام داده، کار بسیار سخت و شجاعانه ای است که توانست بین دو کشور پل مستحکمی را بسازد و آغاز گر حرکت های موثر بعدی در جهت فعالیتهای فرهنگی هنری دو کشور به ویژه در عرصه تئاتر باشد. به هر حال ما کشور ایران را دوست و برادر خود می دانیم و امیدوارم چنین حرکت هایی موجب استمرار دیگر فعالیت ها شود.

سفیر کشور ارمنستان در ایران در ادامه صحبتهای خود به دیدار کوتاه خود با رییس مجموعه تئاتر شهر در حاشیه مراسم رونمایی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه برگزاری مراسم رونمایی کتاب نمایشنامه های معاصر ارمنی فرصت خوبی شد تا ملاقات کوتاهی با رییس مجموعه تئاتر شهر داشته باشم. خوشبختانه در این دیدار صحبتهای خوبی انجام گرفت که موجب آشنایی هرچه بیشتر من با فضای این مجموعه منحصر به فرد شد.

تومانیان تاکید کرد: امیدوارم ازاین پس وقت به من این اجازه را بدهد که بتوانم در ماههای آینده هم برای دیدن آثار نمایشی به صحنه رفته در مجموعه تئاتر شهر نیز اقدام کنم  چرا که فضای این مجموعه حس و حال خوبی به مخاطب خود می دهد که برای دوباره آمدن و  نمایش دیدن، او را ترغیب می کند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت مجموعه تئاتر شهر  به آدرس www.teatreshahr.com و برای تهیه و یا رزرو بلیت آثار نمایشی به صحنه رفته در تئاتر شهر به آدرس www.gishetheater.ir مراجعه کنند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *