شناسه خبر: 7015 منتشر شده در مورخ: 1394/5/26 ساعت: 12:05 گروه: سیاسی  
وزیران خارجه و انرژی آمریکا: نقض توافق با ایران، آمریکا را منزوی می کند

وزیران خارجه و انرژی آمریکا: نقض توافق با ایران، آمریکا را منزوی می کند

وزیران خارجه و انرژی آمریکا، روز یکشنبه در مقاله ای مشترک تاکید کردند که نقض توافق هسته ای با ایران، آمریکا را نزد متحدانش منزوی خواهد کرد و در مقابل، نظام تحریم های فروپاشیده نیز باز نخواهد گشت

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا «جان کری» و «ارنست مونیز» روز یکشنبه در مقاله ای برای تارنمای «نورث جرسی» نوشتند: پشت کردن ایالات متحده به توافق، می تواند یک اشتباه تاریخی باشد. این کار، ما را نزد متحدان خود منزوی خواهد کرد، ما را با نظامی فروپاشیده از تحریم ها تنها خواهد گذاشت و به ایران امکان خواهد داد که به برنامه های اتمی خود ادامه دهد.

وزیران خارجه و انرژی آمریکا با اشاره به اینکه واشنگتن نتوانست در مذاکرات با ایران به همه اهدافش دست یابد، از توافق کنونی به عنوان «تنها گزینه ممکن و بادوام» یاد کردند. 
در این مقاله، ضمن برشمردن تعهدات ایران در توافق هسته ای، ادعا شده است که اگر توافق با ایران به دست نمی آمد، تهران ممکن بود بتواند به مقدار کافی ماده اولیه برای تولید سلاح اتمی دست یابد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *