شناسه خبر: 6839 منتشر شده در مورخ: 1394/5/5 ساعت: 10:04 گروه: دانش و فن آوری  
برگزاری کارگاه آموزشی نرم افزار  Nvdaدر کتابخانه ملی

برگزاری کارگاه آموزشی نرم افزار Nvdaدر کتابخانه ملی

کارگاه آموزشی نرم افزار Nvda از سوی اداره کل اطلاع رسانی و با همکاری اندیشگاه فرهنگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد

به گزارش ایران سپید به نقل از اداره کل اطلاعرسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، این کارگاه روز پنج شنبه اول مردادماه جاری از ساعت 9 الی 13: 30  با تدریس محمدرضا راشاد از مشارکت‏کنندگان در پروژه جهانی  Nvda و مترجم زبان فارسی این نرم افزار، در محل اندیشگاه فرهنگی این سازمان و با شرکت تعدادی از افراد با آسیب بینایی برگزار گردید.

در این کارگاه آموزشی، ابتدا به تشریح کار صفحه خوان ها و مزایا و امتیازات Nvda  در قیاس با سایر صفحه خوان ها از جمله جاز و آشنایی کلی با این نرم افزار پرداخته شد و سپس به صورت عملی تنظیمات بخش های مختلف آن به شرکت کنندگان آموزش داده شد. این کارگاه با پاسخگویی  به پرسش های شرکت کنندگان خاتمه یافت.

گفتنی است اداره اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی در نظر دارد در راستای ارائه خدمات به افراد با آسیب بینایی به عنوان یک درصد از جمعیت جامعه، مجموعه ای از کارگاه ها و نشست ها را در سال جاری برای این قشر برگزار نماید که کارگاه آموزشی نرم افزار nvda  نخستین کارگاه این مجموعه می باشد و نشست ها و کارگاه های بعدی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد گردید.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *