شناسه خبر: 6831 منتشر شده در مورخ: 1394/5/3 ساعت: 10:48 گروه: اجتماعی  
180 هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی قرار دارند

180 هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی قرار دارند

قائم مقام رییس سازمان بهزیستی با بیان اینکه 180 هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش این سازمان قرار دارند، گفت: ارائه خدمات بدون نوبت به مددجویان در گرو حمایت های مجلس از بهزیستی است.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، پهبد پورشبانان در حاشیه بازدید رییس مجلس شورای اسلامی از مجموعه شیرخوارگاه صدف به گستردگی خدمات بهزیستی به آحاد جامعه اشاره کرد و افزود: در صورتی که مجلس حمایت های لازم را از بهزیستی داشته باشد، می توانیم خدمات را بدون نوبت به مددجویان ارائه کنیم.

مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور، گستردگی بستر خدمات بهزیستی برای قشرهای مختلف از افتخارات این نهاد حمایتی دانست و اظهار داشت: این سازمان دولتی در همه دوران زندگی از دوران تولد تا سالمندی به مردم خدمات ارائه می دهد و فعالیت در امور تخصصی توانبخشی و پیشگیری از اموری است که بهزیستی در آن نقش دارد.



** بیش از یک میلیون نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی، معلولین هستند

پورشبانان با اشاره به اینکه بهزیستی به بالغ بر 5 میلیون نفر در کشور خدمات ارائه می دهد، تصریح کرد: یک میلیون و 100 هزار نفر از این جمعیت را معلولان تشکیل داده اند.

قائم مقام رییس سازمان بهزیستی کشور زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این سازمان را 180 هزار نفر اعلام کرد و درخصوص کودکان بدسرپرست و بی سرپرست، گفت: 24 هزار کودک بی سرپرست و بدسرپرست نیز توسط سازمان بهزیستی حمایت می شوند که 10 هزار نفر از کودکان بدسرپرست و یا بی سرپرست در مراکز شبانه روزی و بقیه نیز با سرپرستی امین موقت نگهداری می شوند.

مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه از مجلس شورای اسلامی درخواست داریم در آستانه برنامه ششم توسعه از خدمات یارانه بهزیستی که مقدار پایینی است، حمایت بیشتری داشته باشد، گفت: تقاضا داریم برای اینکه بتوانیم خدمات بهتری به مددجویان ارایه دهیم مجلس حمایت بیشتری از ما در بخش تخصیص اعتبار داشته باشد.

وی با بیان اینکه تقویت بنیان های خانواده از برنامه های مؤکد بهزیستی است، یادآور شد: در صورتی که در مجلس حمایت لازم را داشته باشد، می توانیم خدمات را بدون نوبت به مددجویان ارائه دهیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *