شناسه خبر: 6807 منتشر شده در مورخ: 1394/4/30 ساعت: 10:39 گروه: اجتماعی  
عدم موفقیت بهزیستی در پایش و نظارت بر کمک خیران

عدم موفقیت بهزیستی در پایش و نظارت بر کمک خیران

رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: استفاده از ظرفیت‌های خیران و نیکوکاران رویکرد و استراتژی جدید سازمان بهزیستی است که متاسفانه تاکنون موفق به پایش و نظارت صحیح بر آنها نبودیم

انوشیروان محسنی بندپی افزود: سایت "مشارکتهای مردمی" پس از تحقیق و پژوهشی چند ماهه و به منظور پایش و نظارت دقیق‌تر، شفافیت بیشتر و در نهایت کسب اعتماد بیشتر راه‌اندازی شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: اکنون با راه‌اندازی این سایت، این امکان برای خیرین فراهم شده است که با نیازمندی‌های معلولان و مددجویان اعم از نیاز به مسکن، لوازم و تجهیزات توان بخشی و غیره آشنا و در شرایطی کاملا مطمئن، مشخص می‌شود کمک‌ها برای چه شخصی، در چه شهری و برای رفع چه نیازی هزینه خواهد شد.

رییس سازمان بهزیستی کشور همچنین گفت: تمامی این اقدامات در راستای افزایش انگیزه خیرین در سازمان بهزیستی و جذب اعتماد، اطمینان بیشتر و همچنین ایجاد رابطه‌ای شفاف میان خیرین و مددجویان صورت می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، شایان ذکر است سایت "مشارکت‌های مردمی" در راستای جذب فعالیت‌های داوطلبانه و مردمی و همچنین صدور مجوز موسسات و خیریه‌ها راه‌اندازی شده تا بتوان از ظرفیت‌های کلان خیل جمعی در سازمان بهزیستی استفاده بیشتری صورت گیرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *