شناسه خبر: 6799 منتشر شده در مورخ: 1394/4/29 ساعت: 11:00 گروه: اجتماعی  
وزیر تعاون: اشتغال معلولان از اولویت های این وزارت

وزیر تعاون: اشتغال معلولان از اولویت های این وزارت

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اشتغال کلی معلولان و تحقق اجرای قانون سه درصد استخدامی معلولان را به صورت جدی دنبال می کنیم.

 ربیعی در حاشیه بازدید از مرکز شبانه روزی نگهداری از معلولان ذهنی فتح المبین همدم در مشهد افزود: با همکاری صندوق کارآفرینی امید ، سازمان فنی و حرفه ای و خیرین ، صندوق اشتغال مدد جویان فعال شده است که با پرداخت حق بیمه معلولان این افراد می توانند در کارگاه های تولیدی مشغول فعالیت شوند.
وی از کسانی که به هر علتی توان نگهداری از کودک خود را ندارند تقاضا داریم به هیچ وجه آنها را سر راه و یا در مراکز زیارتی رها نکنند .
علی ربیعی گفت : خانواده ها می توانند فرزندان خود را به مراکز بهزیستی تحویل دهند زیرا آیین نامه های مربوط در این زمینه به گونه ای تسهیل شده اند که فرزندان را به راحتی در مراکز بهزیستی تحویل می گیرند.
او همچنین گفت: فعالیت پزشکان توانبخشی و سازمان آموزش فنی و حرفه ای در کنار هم سبب اشتغال و فعالیت های هنری معلولان این مرکز شده است.
او ادامه داد: هزینه های مرکز نگهداری از معلولان ذهنی فتح المبین همدم با کمک خیرین که بخشی از آنان را هنرمندان خانه سینما تشکیل می دهند تامین می شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: مطالعات نشان می دهد کودکان و معلولانی که دارای والدین اند حتی زمانی که در مراکز بهزیستی نگهداری می شوند با دیدن هفتگی یا ماهانه والدین خود محیط طبیعی تری برایشان فراهم می شود.
مرکز نگهداری از معلولان فتح المبین همدم دارای 400 معلول شش تا 50 ساله است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *