شناسه خبر: 6783 منتشر شده در مورخ: 1394/4/23 ساعت: 11:34 گروه: اجتماعی  
خدمات فیزیوتراپی و کاردرمانی در خمین به صورت رایگان ارائه می شود
به مناسبت هفته بهزیستی؛

خدمات فیزیوتراپی و کاردرمانی در خمین به صورت رایگان ارائه می شود

رئیس اداره بهزیستی خمین از ارائه خدمات فیزیوتراپی، کاردرمانی و مشاوره این اداره همزمان با هفته بهزیستی خبر داد.

 اسماعیل خانجانی افزود: در هفته بهزیستی امسال همچنین هشت واحد مسکونی از پروژه ۴۲ واحدی مهر معلولین بهزیستی خمین به مددجویان تحت پوشش این اداره واگذار می شود.

وی اظهار داشت: برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و کتابخوانی، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای بهزیستی، بازدید از مراکز نمونه خدمات بهزیستی و گردهمایی مراکز غیر دولتی و سمن های بهزیستی در کلینیک شهید اسماعیلی شهر خمین از دیگر برنامه های اداره بهزیستی خمین در این هفته است.

خانجانی گفت: همچنین طرح شمیم خدمت به مدت سه روز در شهر خمین برگزار می شود که روز اول ویژه نابینایان است، روز دوم مختص ناشنوایان و روز سوم نیز اختصاص به معلولین جسمی حرکتی دارد که این افراد جهت عنوان کردن مشکلات، سوالات و پاسخگویی با مسئولین مرتبط در بهزیستی این شهرستان ملاقات می کنند.

وی افزود: آموزش، ارتقای دانش و مهارت، مشاوره به هنگام و توجه به غربالگری می تواند راهکارهای اساسی در زمینه پیشگیری از معلولیت ها باشد.

خانجانی گفت: بهزیستی شهرستان خمین در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و برای رسیدن به اهداف این اداره، کمک گرفتن از توان خیرین و مسئولین ادارات شهرستان ضروری است، چرا که می تواند کمک شایانی در راستای برطرف کردن بخشی از نیازهای اقشار آسیب پذیر جامعه باشد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خمین اظهار داشت: امسال هفته بهزیستی را با شعار «تنها با هم می توانیم» آغاز کردیم و با تدوین برنامه های مختلف تلاش داریم گام هایی مثبت و تاثیر گذار در جهت کاهش آسیب های اجتماعی برداریم.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *