شناسه خبر: 6676 منتشر شده در مورخ: 1394/3/30 ساعت: 08:31 گروه: اجتماعی  
تفاهمنامه همکاری با دانشگاه لایپزیک آلمان منعقد کرد

تفاهمنامه همکاری با دانشگاه لایپزیک آلمان منعقد کرد

موسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی و دانشگاه لایپزیک آلمان با هدف توسعه و گسترش آموزش و تحقیقات تفاهمنامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور، تفاهمنامه همکاری آموزشی و پژوهشی فی‌ما بین موسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تأمین اجتماعی و دپارتمان روانشناسی دانشگاه لایپزیک آلمان با هدف توسعه و گسترش آموزش و همکاری تحقیقاتی منعقد شد.

براساس این تفاهمنامه طرفین می‌توانند نسبت به گسترش و توسعه روابط آموزشی، علمی و فناوری در زمینه‌های متقابل در چارچوب قوانین حاکم داخلی و مقررات هر دو کشور ایران و آلمان، اقدام کنند؛ همچنین همکاری‌های علمی بین دو مجموعه از طریق تبادل اساتید و پژوهشگران با توجه به اجرای پروژه‌های تحقیقاتی مشترک و آموزشی، برگزاری سمینارهای مشترک، کارگاه‌ها و همایش‌های آموزشی و تبادل دانشجویان در برنامه‌های بلندمدت و کوتاه مدت و فعالیت در اعطای بورس‌های تحصیلی اجرایی خواهد شد.

بر مبنای این تفاهمنامه، طرفین آمادگی خود را برای انجام برنامه‌های تحقیقاتی مشترک همچون مددکاری اجتماعی خانواده، توانبخشی و آموزش، تربیت معلمان برای کودکان با نیازهای ویژه، امداد و حوادث، پیشگیری از اعتیاد، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و نیز حمایت از آموزش‌های مهارتی اعلام کردند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *