شناسه خبر: 6654 منتشر شده در مورخ: 1394/3/25 ساعت: 11:34 گروه: حوادث  
اسرار قتل مرد ثروتمند و پسرش بر ملا شد

اسرار قتل مرد ثروتمند و پسرش بر ملا شد

ادامه بازجویی‌ها از ۲ مرد جوان که متهمند با انگیزه تصاحب اموال مردی ثروتمند او و پسر ۱۴ساله‌اش را به قتل رسانده‌اند، به برملا شدن پشت پرده این جنایت و کشف اجساد قربانیان منجر شد.

سال گذشته ماموران پلیس تهران در جریان ناپدید شدن پدر و پسری قرار گرفتند. مرد 58ساله به نام محسن همراه با پسر 14ساله‌اش به نام پاشا به طرز مرموزی ناپدید شده بودند و هیچ‌کس از سرنوشت‌شان اطلاعی نداشت. چند روز از این ماجرا می‌گذشت که کارآگاهان به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد یکی از دوستان محسن به نام محمدرضا توانسته با استفاده از مبایعه‌نامه جعلی، خانه و برخی اموال او را تصاحب کند. به این ترتیب این جوان دستگیر شد اما گفت اطلاعی از سرنوشت دوستش ندارد.

تحقیقات از او 120روز به طول انجامید تا اینکه سرانجام او اعتراف کرد که با همدستی پسرخاله‌اش به نام علی‌، محسن و پسرش را به قتل رسانده است. او گفت من نقشه تصاحب اموال محسن را کشیدم اما علی آنها را به قتل رساند. به‌دنبال اعترافات این مرد، پسر‌خاله او نیز دستگیر شد اما گفت محمدرضا قاتل است و او فقط در ارتکاب جنایت به وی کمک کرده است.

در چنین شرایطی تحقیقات از متهمان ادامه یافت تا اینکه چند روز قبل بالاخره علی در اعترافاتی هولناک ارتکاب 2 قتل را به گردن گرفت. او گفت: با همدستی محمدرضا، محسن را به نزدیکی دماوند کشاندیم و من او را کشتم و جنازه‌اش را به آتش کشیدم. یک روز بعد هم محمدرضا پسر محسن را آورد و او را هم من به قتل رساندم و جسدش را بعد از آتش‌زدن در کنار جسد پدرش دفن کردم. محمدرضا گفته بود در ازای این کار به من 200میلیون تومان می‌دهد اما چیزی گیرم نیامد و دستگیر شدم. او همه اموال محسن را با جعل سند به نام خودش کرد. در ادامه مأموران با جست‌وجو در محل وقوع جنایت اجساد هر دو قربانی را کشف کردند و تحقیقات در این‌باره از سوی محسن مدیرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی ادامه دارد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *