شناسه خبر: 6633 منتشر شده در مورخ: 1394/3/20 ساعت: 12:49 گروه: اجتماعی  
زمان ارسال طرح بازنگری قانون جامع معلولان به مجلس

زمان ارسال طرح بازنگری قانون جامع معلولان به مجلس

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه قانون جامع حمایت از حقوق معلولان هنوز به مجلس ارسال نشده است، گفت: به محض ارسال به سرعت در دستور بررسی و تصویب نهایی قرار می گیرد.

محمد اسماعیل سعیدی افزود: بازنگری قانون جامع معلولان بعد از گذشت چندین ماه هفته گذشته به تصویب دولت رسید این قانون نسبت به قانون قبلی بسیار کاملتر بوده و تمامی موضوعات مرتبط با معلولان و نیازهایشان در آن آمده است.

وی گفت: هنوز این قانون برای بررسی و تصویب نهایی به مجلس ارسال نشده است و معمولا طی یک هفته تا ۱۰ روز این اتفاق رخ می دهد به همین دلیل احتمال ارسال آن تا ابتدای هفته آینده وجود دارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از تسریع در تصویب قانون جامع معلولان در مجلس خبر داد و تاکید کرد: با توجه به اینکه روند بررسی و تصویب اولیه این قانون در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین دولت مدت زیادی طول کشید بنابراین برای اینکه معلولان زودتر به خدمات مورد نیاز خود دست پیدا کنند بازنگری قانون جامع سریع انجام خواهد شد.

سعیدی گفت: البته سرعت در روند بررسی و تصویب قانون معلولان بستگی دارد به اینکه دولت آن را به صورت طرح دو فوریتی به مجلس ارائه کند یا یک فوریتی .

به گفته وی، تمام توان خود را در کمیسیون اجتماعی برای تصویب نهایی قانون جامع معلولان به کار خواهیم بست و به معلولان قول می دهم در جهت رفع مشکلات و احقاق حقوقشان اقدام کنم.

سعیدی اظهار امیدواری کرد که با تصویب آن در مجلس در آینده ای نزدیک نسبت به اجرایی شدن مفاد قانون اقدام شود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *