شناسه خبر: 6632 منتشر شده در مورخ: 1394/3/20 ساعت: 12:48 گروه: اجتماعی  
اختصاص اعتبار برای تامین وسایل کمک توانبخشی معلولان خراسان جنوبی
مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی خبر داد

اختصاص اعتبار برای تامین وسایل کمک توانبخشی معلولان خراسان جنوبی

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی از اختصاص اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیون تومان برای تامین وسایل کمک توانبخشی معلولان خراسان جنوبی خبر داد.

محمد حسن اکبری مطلق در مراسم تودیع و معارفه رئیس بهزیستی شهرستان درمیان از بهره‌مندی 90 هزار نفر از خدمات بهزیستی استان خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد 3 هزار نفر زنان سپرست خانوار و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست را تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی از دستگاه‌های پیشرو در بحث خصوصی سازی و اجرای سیاست‌های اصل 44 است، گفت: 96 درصد خدمات بهزیستی استان توسط بخش غیر دولتی انجام می‌شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از اختصاص مبلغ 260 میلیون تومان اعتبار برای تامین وسایل کمک توانبخشی برای معلولان استان خبر داد و بیان کرد: توجه جدی به آسیب‌های اجتماعی نوپدید و تأمین وسایل کمک توانبخشی از جمله مهم‌ترین اولویت های کاری بهزیستی در سال 94 است.

اکبری‌مطلق با بیان اینکه تاکنون 2 هزار و 162 واحد مسکن معلولان برای مددجویان در استان احداث شده است، تصریح کرد: امسال به منظور اجرای طرح مسکن اجتماعی به خانواده‌های با دو معلول و بیشتر در مناطق شهری 30 میلیون تومان و در مناطق روستایی 18 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به گستردگی محدوده خدمات بهزیستی افزود: جامعه هدف بهزیستی از بدو تولد تا سالمندی را شامل می‌شود.

فرماندار شهرستان درمیان نیز در این مراسم گفت: هم اکنون بالغ بر 3 هزار نفر از خدمات مستمر و غیر مستمر بهزیستی شهرستان درمیان بهره‌مند هستند.

محمد بشیری‌زاده با بیان اینکه در حال حاضر 26 مرکز غیر دولتی وابسته به بهزیستی با اشتغال 63 نفر در این شهرستان فعالیت دارند، افزود: مراکز مشاوره و درمان اعتیاد، مهد کودک و کلینیک مددکاری از جمله این مراکز هستند.

وی از آغاز پروژه احداث مسکن 8 واحدی برای معلولان در شهر قهستان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این طرح 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

در پایان این مراسم از زحمات محمد رضا محمودی رئیس سابق بهزیستی شهرستان درمیان تقدیر و علیرضا قربان‌زاده به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *