شناسه خبر: 6594 منتشر شده در مورخ: 1394/3/11 ساعت: 13:08 گروه: اقتصادی  
پخش ویژه برنامه های ولادت حضرت مهدی در رادیو ایران

پخش ویژه برنامه های ولادت حضرت مهدی در رادیو ایران

سه ویژه برنامه غزل شعبان، طلوع ماندگار و ماه تمام عشق به مناسبت میلاد گل نرگس،حضرت معدی(عج) از رادیو ایران13 خرداد پخش می شود .

یدالله گودرزی مدیر گروه  فرهنگ و اندیشه رادیو ایران، با اشاره به ویژه برنامه های نیمه شعبان رادیو ایران گفت: ویژه برنامه غزل شعبان به خصوصیات منتظران حضرت مهدی می پردازد که آن حضرت را به صورت حاضر ببینیم و خود رادر محضرامام حس  کنیم.

وی اظهار داشت: ایده  غزل شعبان برگرفته از کتاب آیت ا...جوادی آملی به نام مهدی موعو.د و مهدی موجود است که بحث منتظران امام زمان واکاوی و تحلیل می شود

گودرزی خاطر نشان کرد: از دیگر برنامه های ویژه، طلوع ماندگار است که به موضوع تربیت فرزندان مهدوی و نسل منتظران خواهد پرداخت که از سخنان و حضور دکتر غلامعلی افروز روانشناس و استاد دانشگاه و حجه الاسلام نقویان  استفاده می شود ضمن اینکه به برخی شبهات در خصوص امام زمان پاسخ داده می شود.

این مدیر گروه تصریح کرد: ویژه برنامه "ماه تمام عشق" با مفهوم و موضوع انتظار از زبان اقشار مختلف از آنتن رادیو ایران پخش می شود و نیز برنامه گلبانگ به  موسیقی ویژه میلاد می پردازد.

گفتنی است: تهیه کننده ویژه برنامه های مذکور، عبدا... علایی و حسین معصومی هستند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *