شناسه خبر: 6574 منتشر شده در مورخ: 1394/3/9 ساعت: 09:02 گروه: اجتماعی  
همدلی رمز موفقیت فدراسیون جانبازان و معلولان
نوزدهمین مجمع عمومی فدراسیون جانبازان و معلولان

همدلی رمز موفقیت فدراسیون جانبازان و معلولان

معاون ورزش حر‌فه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به استقبال وزارتخانه از تشکیل شورای عالی توسعه ورزش جانبازان و معلولان گفت: حضور نماینده ای از این قشر در وزارتخانه می‌تواند نقش بسزایی بر توسعه ورزش جانبازان و معلولان داشته باشد.

در نوزدهمین مجمع عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان دکتر نصرالله سجادی که ریاست این مجمع را بر عهده داشت، اظها‌ر کرد: فدراسیون جانبازان و معلولان از جمله فدراسیون‌هایی است که به صورت منظم روند فعالیت‌های خود را پیش برده و تا به امروز در اجرای برنامه‌های خود، عملکرد موفقی را داشته است که این نشان از برنامه محور بودن این فدراسیون است.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: با شناختی که نسبت به این فدراسیون دارم، مطمئن نسبت به تمام برنامه‌هایی که از ابتدای سال پیش‌بینی کرده در اجرای آنها عملکرد موفقی داشته و ما تاکنون در این فدراسیون شاهد اجرای برنامه‌ای نبودیم. بدون شک هر موفقیتی که در این فدراسیون به دست آمده است به خاطر حضور موفق این فدراسیون در اجرای برنامه‌ها و عملکرد موفقی که هیات های این فدراسیون داشته است.

سجادی ا‌ضافه‌ کرد‌: شاید این موفقیت به خاطر یک دل بودن اعضای این فدراسیون است که ما در سایر فدراسیون‌ها کمتر شاهد این نوع هماهنگی و یک دلی باشیم.

معاون ورزش حر‌فه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه خاطر‌ نشان کرد: شش محوری که توسط نایب رییس این فدراسیون در مجمع پیش‌بینی شد، برخی از آنها از جمله اختصاص حداقل دو سال در هفته‌ از اماکن ورزشی وزارتخانه جهت اجرای ورزش جانبازان و معلولان و مناسب سازی اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان در حال ساخت جهت تسهیل و استفاده از جانبازان و معلولان قابل اجرا است، اما در رابطه با سایر موارد نیاز به پیگیری بیشتری دارد و این که برخی از نهاد در کنار وزارتخانه قرار دارند بتوانند در جهت اجرای این طرح‌ها به ما کمک کنند. همه درخواست‌ها واقعی است و ما سعی می‌کنیم از این طرح ها حمایت کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: همچنین در‌ رابطه با عضویت کمیته ملی المپیک و شورای عالی ورزش کشور و تشکیل شورای عالی توسعه ورزش جانبازان و معلولان طرح بسیار خوبی است که مشخص است در پشت این محورها بر‌نامه‌ریزی و تدبیر وجود داشته و به سختی این برنامه‌ها تدوین نشده است. به هر صورت اجرای این برنامه‌ها نیاز به منابع مالی، انسانی و مدیریتی و غیره دارد که ما سعی می‌کنیم در حد امکان به تمام درخواست‌های که فدراسیون جانبازان و معلولان داشته است به آن جامه عمل بپوشانیم.

معاون ورزش حر‌فه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پایان، اظها‌ر کرد: رسانه‌ها باید حمایت بیشتری از ورزش جانبازان و معلولان داشته باشند تا افرادی که از معلولیت برخوردار هستند به سمت ورزش سوق پیدا کنند. قطعا حمایت رسانه‌ها سبب خواهد شد این فدراسیون به موفقیت‌های بیشتری در آینده دست پیدا کند. بدون شک پوشش 28 رشته ورزشی 13 رشته در مردان و 11 رشته در زنان کار راحتی نیست و این فدراسیون به اندازه 15 فدراسیون کار می‌کند که این قابل توجه و قابل تقدیر است و باید رسانه‌ها توجه بیشتری به این فدراسیون داشته باشند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *