شناسه خبر: 6522 منتشر شده در مورخ: 1394/3/3 ساعت: 12:02 گروه: ورزشی  
مصاحبه ایران سپید با کاروان ورزشی نابینایان و کمبینایان حاضر در پنجمین دوره مسابقات جهانی نابینایان + فایل صوتی

مصاحبه ایران سپید با کاروان ورزشی نابینایان و کمبینایان حاضر در پنجمین دوره مسابقات جهانی نابینایان + فایل صوتی

دانلود فایل مصاحبه با مسئولین، مربیان و ورزشکاران کشورمان اعزامی به مسابقات جهانی نابینایان

 به گزارش ایران سپید: در مراسم استقبال از افتخار آفرینان کاروان بعثت، علاوه بر مسئولین فدراسیون نابینایان، گواری مدیر کل دفتر امور مشترکین فدراسیونها به عنوان نماینده وزارت ورزش و جوانان، ارشدی، نماینده کمیته ملی پارالمپیک و حیدری مدیر منابع مالی سازمان بهزیستی حضور داشتند.

آقای احمد گواری نماینده وزارت ورزش و جوانان پیش از ورود ورزشکاران به کشور گفت: با مساعدت فدراسیون نابینایان و اردوهایی که در چند ماه اخیر برگزار شد، خوشبختانه نتایجی که مد نظر بود به دست آمد و امیدواریم این روند در رقابتهای پارالمپیک 2016 ریو نیز تداوم یابد.

گواری در پاسخ به این سؤال که جامعه ورزشی نابینایان انتظار حمایتهای بیشتری از این قشر دارد، آیا حمایتهای مالی بیشتری از فدراسیون نابینایان به عمل خواهد آمد؟ گفت: در ابتدای هر سال، تفاهم نامه مالی با هر فدراسیون امضا میشود.

بر اساس این توافق، بخشی از هزینه های فدراسیونهای ورزشی توسط اعتبارات مالی وزارتخانه تأمین میشود و بخش دیگر هزینه های این فدراسیونها، میبایست از طریق خود آنها با گرفتن اسپانسر و درآمدزایی فراهم شود. با توجه به محدودیتهایی که در زمینه منابع مالی داریم، سعی میکنیم این اعتبارات به صورت عادلانه در میان 50 فدراسیون ورزشی تحت پوشش وزارت ورزش تقسیم شود.

گواری ادامه داد: امیدواریم با گشایشهایی که قرار است در آینده صورت گیرد، بتوانیم حمایتهای بیشتری از فدراسیونهای تحت پوشش خود انجام دهیم و باعث رشد و ارتقای بیشتر ورزشکاران کشورمان شویم. فایل مصاحبه با مسئولین، مربیان و ورزشکاران کشورمان اعزامی به مسابقات جهانی نابینایان را از لینکهای زیر دانلود کرده و گوش کنید.

در گزارش نخست، اطلاعات کلی در ارتباط با این رقابتها، حواشی پیش از ورود ورزشکاران به کشور، مصاحبه با محسن جعفری دبیر فدراسیون نابینایان، مصاحبه با نماینده وزارت ورزش و جوانان، نماینده کمیته ملی پارالمپیک و نماینده سازمان بهزیستی در مراسم استقبال از افتخار آفرینان کاروان بعثت قرار دارد.

لینک دانلود فایل به مدت 19 دقیقه و حجم 14 مگابایت

در گزارش دوم، جشن ورود ورزشکاران به محض وارد شدن به فرودگاه امام، مصاحبه با سرمربی تیم پاورلیفتینگ، دو و میدانی، گلبال و مصاحبه با برخی ورزشکاران کشورمان در رشته های پاورلیفتینگ، دو و میدانی، گلبال و مصاحبه با رئیس فدراسیون نابینایان را دنبال کنید.

لینک دانلود فایل به مدت 26 دقیقه و حجم 20 مگابایت

 

فایل صوتی مصاحبه با ورزشکاران و مربیان
فایل مصاحبه با مسولان پیش از ورود ورزشکاران
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *