شناسه خبر: 6372 منتشر شده در مورخ: 1394/2/5 ساعت: 12:48 گروه: اجتماعی  
لایحه اصلاح قانون حمایت از حقوق معلولان در دولت تصویب شد

لایحه اصلاح قانون حمایت از حقوق معلولان در دولت تصویب شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تصویب لایحه در دولت، اعلام کرد: به زودی این لایحه که در راستای احقاق حقوق معلولان است تقدیم مجلس خواهد شد

 علی ربیعی درباره آخرین وضعیت بررسی لایحه اصلاح قانون حمایت از حقوق معلولان در دولت، افزود: برای جامع تر شدن لایحه اصلاح قانون حمایت از حقوق معلولان پیشنهادات زیادی ارایه شده بود که وزارت کار تمام پیشنهادات را به طوردقیق مورد بررسی قرار داد.

وی ادامه داد: علت آنکه این لایحه با کمی تاخیر به اتمام رسید بررسی پیشنهادات مذکور بود که البته اکنون در کمیسیون اجتماعی دولت به پایان رسیده است و به زودی تقدیم مجلس خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مشارکت معلولان در بررسی لایحه اصلاح قانون حمایت از حقوق معلولان خبر داد و گفت: این لایحه در صحن دولت در نوبت رسیدگی قرار دارد و تمام فقدان هایی که در راستای حقوق معلولان بود در آن لحاظ شده و تلاش شده نواقص قانونی آن نیز برطرف شود.

ربیعی افزود: در سال 94 خبرهای خوشی برای معلولان خواهیم داشت و به نظر می رسد این لایحه می تواند به احقاق حقوق از دست رفته آنها کمک کند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *