شناسه خبر: 6293 منتشر شده در مورخ: 1394/1/23 ساعت: 09:06 گروه: ورزشی  
نابینایان اردبیل صاحب سالن ورزشی می‌شوند
برای اولین بار؛

نابینایان اردبیل صاحب سالن ورزشی می‌شوند

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: سالن ورزشی ویژه نابینایان برای اولین بار در این استان احداث می شود.

 ایوب بهتاج در مجمع انتخابی هیئت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا تصریح کرد: ساخت سالنی ویژه نابینایان و پیوند اعضا آغاز شده و انتظار داریم در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه تاکنون ورزش های بخش بیماران خاص و پیوند اعضا به شکل مطلوب فعال نشده است، اضافه کرد: انتظار داریم با بهره برداری از این سالن بخشی از نیاز این گروه در برخورداری از فضاهای مناسب ورزشی تامین شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تاکید دارد که در برخی هیئت ها چند رشته ورزشی وجود دارد و در خود هیئت بیماران خاص نزدیک به هفت رشته ورزشی وجود دارد که تاکنون به شکل مطلوب فعال نشده اند.

بهتاج تاکید دارد که در سال جاری باید ساماندهی مطلوبی برای این گروه از هیئت ها انجام شود و ورزش و جوانان استان نیز به سهم خود حمایت های لازم را به عمل خواهد آورد.

وی افزود: برخی هیئت ها مانند تنیس هر چند نزدیک به یک دهه است فعالیت می کنند اما مشکلات زیر ساختی دارند و تلاش ورزش و جوانان تامین این زیر ساخت ها است.

به گفته مدیر کل ورزش و جوانان استان در هیئت ورزشی بیماران خاص نیز از مدیریت جدید انتظار می رود با فعال سازی رشته های ورزشی زمینه ای فراهم شود تا اعضا هیئت را به مانند تکیه گاه ورزشی خود بدانند.

هیئت بیماران خاص صرفا ورزش و سرگرمی نیست

در این مراسم رئیس جدید هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا نیز تصریح کرد: این هیئت صرفا در ورزش و سرگرمی متمرکز نیست و با رویکرد درمانی برای اعضای خود فعالیت می کند.

اکبر ایرانپور با ابراز خرسندی از احداث سالن ویژه نابینایان اضافه کرد: به منظور طراحی متناسب با نیاز مراجعان حاضریم پیشنهادات خود را به ورزش و جوانان استان انعکاس دهیم.

وی استفاده از ظرفیت اساتید ورزشی و فعال سازی رقابت های ملی و بین المللی را از جمله برنامه های خود برای این هیئت برشمرد و خواستار همکاری و حمایت ورزش و جوانان استان از این هیئت شد.

در این مجمع انتخاباتی اکبر ایرانپور با کسب ۱۲ رای از ۱۴ رای ماخوذه به عنوان رئیس جدید هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا منصوب شد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *