شناسه خبر: 6290 منتشر شده در مورخ: 1394/1/19 ساعت: 13:33 گروه: اجتماعی  
انتخاب نخبگان کارگر و معلول استان مرکزی در سال جاری
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی خبر داد

انتخاب نخبگان کارگر و معلول استان مرکزی در سال جاری

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از انتخاب نخبگان کارگر و معلول استان در سال جاری خبر داد.

ناصر شیخی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح انتخاب نخبگان کارگر و معلول استان با همکاری اداره کل تامین اجتماعی، اداره کل بهزیستی و با هدف ترویج و توسعه آموزش و پژوهش در استان به اجرا در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح عزیزان کارگر و تلاشگران معلول که در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی فعال هستند، با انتشار فراخوان شناسایی و در هفته بزرگداشت مقام کارگر معرفی و تجلیل می‌شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: در این راستا کارگران و معلولانی که در زمینه تألیف و یا ترجمه کتاب، اجرای طرح‌های پژوهشی کاربردی، ثبت اختراع و یا ارایه ابتکار، تألیف یا ترجمه مقاله در سطح مجلات علمی و همایش‌های تخصصی داخلی و یا بین‌المللی فعالیت داشته و یا در المپیادهای علمی معتبر داخلی و خارجی (رازی، خوارزمی و...) و یا آزمون‌های سراسری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی موفق به کسب رتبه شده‌اند، می‌توانند رزومه و سایر مستندات خود را به دبیرخانه شناسایی و تجلیل از نخبگان کارگری و نخبگان معلول استان ارسال کنند.

شیخی گفت: سازمان‌ها، ارگان‌ها، اتحادیه‌ها، کارخانجات و شرکت‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و صاحب‌نظران نیز می‌توانند با معرفی افراد واجد شرایط به دبیرخانه در اجرای هرچه بهتر این همایش نقش‌آفرینی کنند.

به گفته وی علاقمندان به شرکت در طرح شناسایی نخبگان کارگر و معلول تا 25 فروردین ماه فرصت دارند نسبت به ارسال مستندات خود اقدام کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *