شناسه خبر: 6226 منتشر شده در مورخ: 1393/12/26 ساعت: 13:33 گروه: اجتماعی  
عروسی به خانه بزرگ کهریزک هم آمد

عروسی به خانه بزرگ کهریزک هم آمد

رویا و سجاد ، جشن عروسی و زیباترین روز زندگی خود را در میان هلهله شادی سالمندان و معلولین آسایشگاه کهریزک برگزار کردند .

تماس تلفنی و درخواست دو جوان عاشق پیشه ای که قرار بود پیوند آسمانی زندگی مشترکشان را آغاز کنند ، کافی است تا هلهله ای از شادی در آسایشگاه کهریزک بر پا شود .

درخواست رویا و سجاد برای دیدار از سالمندان پدر مجموعه مورد موافقت قرار می گیرد .

آنها می گویند که چون هر دو از نعمت داشتن پدر محروم هستند ، می خواهند با دعای خیر پدران ساکن در کهریزک راهی خانه بخت شوند .

 

این دو زوج جوان پدران کهریزک را برکات زندگی خود می دانند و مطمئن هستند  در ادامه زندگی همین دعاهای پاک به مددشان خواهد آمد ، تمام جشن عروسی شان هم فقط همین است و هیچ قراری در سالن یا محل دیگری ندارند .

حال نوبت شور آفرینان معلول موسیقی آسایشگاه است که برای تنها جشن زندگی مشترک این زوج خوشبخت سنگ تمام بگذارند و یک روز و شب رویایی برای آنان رقم بزنند.

هلهله ای از شادی بپا می شود ، مددجویان یکی پس از دیگری می آیند و در این رویداد باشکوه شرکت می کنند ، بخش سالمندان پدر هم مقصد بعدی آنهاست و پدران کهریزکی هم با اهداء شاخه گل و تشویق های مکرر ، عروس و داماد را به شادی بدرقه می کنند .

همه عوامل دست به دست هم داده تا رویا و سجاد در پایان این مراسم ویژه علام نمایند که :

به خدا قسم در آسمانها هم اینهمه محبت و مهربانی را نمی دیدیم و فقط  آمده بودیم تا قوت قلب بگیریم ، اما خدا را شکر که زیباترین روز عمرمان اینطور گذشت . حالا از این به بعد همه پدران کهریزک مانند پدران ما هستند و همه معلولین اینجا دوستان خوب ما ، به همه افتخار می کنیم و از خدای خوب و مهربانمان برای داشتن این همه انسانهای خوب متشکریم .

 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *