شناسه خبر: 6160 منتشر شده در مورخ: 1393/12/17 ساعت: 10:54 گروه: اجتماعی  
افزایش ۱۵ درصدی بودجه بهزیستی/ ایجاد مشاغل جدید برای مددجویان

افزایش ۱۵ درصدی بودجه بهزیستی/ ایجاد مشاغل جدید برای مددجویان

رئیس سازمان بهزیستی از افزایش ۱۵ درصدی بودجه بهزیستی در سال ۹۴ خبر داد و گفت: دو هزار و ۷۵۰ شغل در سال جاری برای معلولان ایجاد شده است.

دکتر همایون هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: در سال آینده بودجه سازمان بهزیستی نسبت به سال گذشته از رشد خوبی برخوردار خواهد شد بطوریکه ۳۰۰ میلیارد تومان برای اقدامات و برنامه های سازمان در حوزه های مختلف اختصاص پیدا می کند.

وی  از توجه به بخش مسکن و اشتغال خبر داد و گفت: با توجه به افزایش اعتبارات از این مبلغ در زمینه کمک به تامین جهیزیه، یارانه مراکز، فعالیت های تخصصی و...استفاده خواهد شد.

رئیس سازمان بهزیستی در مورد تخصیص اعتبار امسال سازمان نیز گفت: سال ۹۳ سال خوبی برای بهزیستی بود بدلیل اینکه اعتبارات ما بیش از هر سال دیگری رشد داشت و تا کنون نیز تخصیص بودجه به حداکثر مکفی رسیده است و مشکلی در این رابطه نداریم.

هاشمی به اشتغال مددجویان و معلولان اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور ایجاد اشتغال افراد تحت پوشش در سال جاری مجتمع های تولیدی معلولان در ۲۱ استان راه اندازی شد و در همین ارتباط توانستیم دو هزار و ۷۵۰ شغل برای این افراد ایجاد کنیم.

وی از برنامه ریزی برای ایجاد مشاغل جدید برای معلولان و مددجویان خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده قصدداریم در سال ۹۴ شغل های جدید دیگری برای معلولان ایجاد کنیم و  از توانایی و ظرفیت بالقوه آنان در  این خصوص بهره خواهیم برد.

به گفته هاشمی، همچنین برنامه دیگر ما افزایش سهم اشتغال معلولان در دستگاه های دولتی است که در سال بعد با اجرایی شدن قانون جامع معلولان و رایزنی با سازمانها و نهادهای مختلف امیدواریم به این امر دست پیدا کنیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *