شناسه خبر: 6132 منتشر شده در مورخ: 1393/12/13 ساعت: 12:21 گروه: فرهنگی  
نمایشگاه مطبوعات کودک و نوجوان میزبان 80 نشریه و پایگاه خبری

نمایشگاه مطبوعات کودک و نوجوان میزبان 80 نشریه و پایگاه خبری

نخستین نمایشگاه تخصصی مطبوعات کودک و نوجوان با حضور 60 نشریه و 20 پایگاه خبری کودک و نوجوان از (پنجشنبه) آغاز می شود.

مدیر بخش نشریات شهرستانی نمایشگاه تخصصی مطبوعات کودک و نوجوان روز چهارشنبه با اعلام این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه یک غرفه به نشریات محلی اختصاص دارد که امیدواریم صدای مطبوعات محلی از طریق این نمایشگاه به گوش مسوولان برسد.

فاطمه علی بخشی افزود: در این غرفه 11 نشریه و ماهنامه استانی محصولات خود را برای علاقه مندان عرضه می کنند که این نشریات در حوزه های کمک آموزشی، اقتصادی و فرهنگی و موضوع های مربوط به کودک و نوجوان است.

مدیر مسوول نشریه تینیجر همچنین گفت: مطبوعات کودک و نوجوان در استان ها از مشکلات زیادی همچون توزیع و پشتیبانی رنج می برند و امیدواریم در قالب انجمن مدیران مطبوعات کودک و نوجوان و برپایی این نمایشگاه بتوانیم صدای این مطبوعات را به گوش مسوولان تهرانی برسانیم.

علی بخشی تاکید کرد: برخی از این نشریات محلی به دلیل مشکلات در 2 سال اخیر قادر به فعالیت نبودند.

وی درباره نشریاتی که در این نمایشگاه حضور دارند، گفت: ماهنامه های یکی یک دانه از استان البرز، گلدانه از استان گلستان، دردانه از استان اصفهان، پیشوک از استان لرستان، اتل متل از استان خراسان رضوی و نشریات باران، کیش ولایت و یاران امین از استان قم در این نمایشگاه شرکت می کنند.

مدیر مسوول نشریه لدر در پایان گفت: نشریات شاپره و قاصدک نیز به عنوان ضمیمه روزنامه همدان و هفته نامه فرزندان گیل از استان گلستان نیز در نمایشگاه مطبوعات کودک و نوجوان حضور دارند.

نخستین نمایشگاه مستقل رسانه های کودک و نوجوان با حضور بیش از ۴۰ نشریه، سایت و خبرگزاری حوزه کودک و نوجوان با عنوان رنگ تفریح، از فردا پنجشنبه به مدت 10 روز در مجموعه فرهنگی شهدای هفتم تیر واقع در چهار راه سرچشمه کوچه شهید صیرفی پور برگزار می شود.

در کنار این نمایشگاه برنامه های جنبی مانند پخش انیمیشن های جذاب با اجرای دوبله زنده، حضور چهره های محبوب تلویزیونی مانند عمو مهربان و خاله رویا و قلقلی، تولید طولانی ترین روزنامه دیواری با موضوع صلح و دوستی و فروشگاه عیدی های فرهنگی به اجرا در می آید.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *