شناسه خبر: 6065 منتشر شده در مورخ: 1393/12/5 ساعت: 12:31 گروه: اجتماعی  
150 هزار اسکان برای مسافرین نوروزی در هر شب در نظر گرفته شد
در اصفهان

150 هزار اسکان برای مسافرین نوروزی در هر شب در نظر گرفته شد

دبیر ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی شهرداری اصفهان گفت: بیش از 150 هزار ظرفیت اسکان در هر شب برای مسافرین نوروزی در این شهر پیش بینی شده است.

 مهدی قائلی  در جلسه ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی شهرستان اصفهان که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: امسال باغ فدک به اسکان مسافران نوروزی اختصاص دارد.

وی ادامه داد: همچنین تعدادی از ورزشگاههای استان به منظور پشتیبانی از مسافران نوروزی در زمان بارانی و اسکان مناسب در نظر گرفته شده است.

نماینده آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در این نشست از اختصاص یک هزار و 100 مدرسه و 13 هزار و 90 کلاس درس در استان برای اسکان مسافرین نوروزی خبر داد.

هاشمی افزود: این کلاس ها در دو بخش 'الف' و 'ب' است که کلاسهای نوع 'الف' علاوه بر فرش و امکانات خواب از تلویزیون و یخچال نیز برخوردارند.

وی با بیان اینکه تعدادی از مدارس در شهرستانهای اطراف اصفهان به عنوان معین برای زمان اوج مسافرت در نظر گرفته شده، اضافه کرد: غرفه های فرهنگی، مواد غذایی، فروش سوغات و راهنمایی مسافران در مدارس تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به خرید تجهیزات خدماتی و بهداشتی برای رفاه مسافرین نوروزی گفت: شهرداری اصفهان با اجازه نصب بنر و سایر ارگانها با تامین پتو و فرش می توانند آموزش و پرورش را در ارائه بهتر خدمات کمک کنند.

نماینده مشاورین املاک نیز در این نشست با بیان اینکه 80 واحد در حال ثبت نام منازل استیجاری برای اسکان مسافرین نوروزی هستند، افزود: تاکنون 10 هزار واحد ثبت نام کرده اند.

مسعود احمدی ادامه داد: آموزش های ایمنی، بهداشتی و امدادی از طریق اورژانس، نیروی انتظامی و بهداشت و درمان استان به صنف مشاورین املاک داده شده و منازل استیجاری پس از چک شدن بر اساس چک لیست ها در اختیار مسافرین قرار می گیرد

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *