شناسه خبر: 6056 منتشر شده در مورخ: 1393/12/5 ساعت: 12:27 گروه: اقتصادی  
قوه قضاییه درپرونده 3 هزار میلیاردی مقابل فشارها ایستاد
رییس قوه قضاییه:

قوه قضاییه درپرونده 3 هزار میلیاردی مقابل فشارها ایستاد

رییس قوه قضاییه گفت: در پرونده فساد سه هزار میلیاردی، قوه قضاییه خیلی ایستادگی کرد و زمان شروع در داخل و خارج می گفتند که قوه قضاییه از پس این پرونده بر نمی آید و رسانه های بیگانه نیز در مصاحبه هایشان این موضوع را مطرح می کردند که قوه قضاییه توان رسیدگی ندارد.

 آیت الله صادق آملی لاریجانی در مراسم تحلیف کارآموزان قضایی افزود: : ما از درون هم تحت فشار بودیم اما قوقه قضاییه این پرونده را رسیدگی کرد و بخشی از این پرونده هنوز مفتوح مانده و بخشی دیگر هنوز تحت رسیدگی است.

وی ادامه داد: مشابه این پرونده در عرصه سیاسی، مفاسد اقتصادی برخورد با اشرار، متجاوزان و نوامیس مردم وجود دارد که قوه قضاییه در این زمینه نیز کارنامه قابل قبولی دارد که به همین منظور از تمام قضات که با قناعت، استقلال، تلاش و مجاهدت برای رسیدگی به پرونده ها دقت کردند تقدیر می شود.

آملی لاریجانی با اشاره به اینکه قوه قضاییه به دور از سر وصدای رسانه ای کار خودش را انجام می دهد اگر چه البته امر رسانه مهم است اما کار تبلیغاتی کردن در شان قوه قضاییه نیست، گفت: از آنجا که دستگاه قضا یکی از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می رود، امروز هجمه هایی علیه این دستگاه می شود چرا که این رکن مهم نظام پای اهداف و ارزش های جمهوری اسلامی ایستاده است.

وی ادامه داد: از درون و از بیرون علیه دستگاه قضا هجمه ها وجود دارد و در واقع می توان گفت که نزاع ها و دعواهای حقوق بشری از بیرون که هر روز علیه دستگاه قضایی بیشتر می شود عمدتا دلیلش این است که دستگاه قضا خودش را برای اهداف جمهوری اسلای ایران مسوول می داند.

وی در ادامه با بیان اینکه ما در برخورد با مفاسد اقتصادی کارنامه موفقی داریم افزود: اینکه یک یا چند قاضی در بحث مفاسد اقتصادی پای کار بیایند و پرونده را به آخر برسانند بسیار امر مهمی است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *