شناسه خبر: 6034 منتشر شده در مورخ: 1393/12/3 ساعت: 14:25 گروه: ورزشی  
بهزیستی اصفهان به سلطه شش ساله خوزستان در لیگ برتر گلبال آقایان پایان داد + فایل صوتی مصاحبه با بازیکنان تیم قهرمان

بهزیستی اصفهان به سلطه شش ساله خوزستان در لیگ برتر گلبال آقایان پایان داد + فایل صوتی مصاحبه با بازیکنان تیم قهرمان

دور برگشت یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر گلبال آقایان روز جمعه اول اسفند ماه در شهر مشهد به پایان رسید و تیم بهزیستی اصفهان توانست عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

به گزارش ایران سپید پس از پایان مسابقات مرحله مقدماتی در مجموع دور رفت و برگشت، در گروه اول، مناطق نفتخیز جنوب با 22 امتیاز اول شد، بهزیستی اصفهان با 17 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت، کیهانبد تهران با 9 امتیاز هیأت نابینایان کرمان با 6 امتیاز و هیأت نابینایان مازندران با 4 امتیاز عناوین سوم تا پنجم این گروه را از آن خود کردند. در گروه دوم نیز هیأت نابینایان اردبیل با 12 امتیاز در صدر ایستاد، تعاونی میزان خراسان رضوی با 8 امتیاز دوم شد، شهید هرندی تهران و هیأت نابینایان تویسرکان با 7 امتیاز سوم و چهارم شدند. پس از برگزاری مسابقات مرحله مقدماتی، دو تیم اول هر گروه به جمع 4 تیم نهایی راه یافتند و به صورت دوره ای به مصاف هم رفتند. در بازیهای این مرحله نتایج زیر به دست آمد: بهزیستی اصفهان 13، هیأت اردبیل ث. میزان خراسان 7، مناطق نفتخیز جنوب 4. میزان خراسان 9، هیأت اردبیل 8. مناطق نفتخیز جنوب 13، بهزیستی اصفهان 9. مناطق نفتخیز جنوب 10، هیأت اردبیل 3. بهزیستی اصفهان 8، میزان خراسان 3. پس از برگزاری مسابقات فوق، بهزیستی اصفهان با 6 امتیاز و تفاضل گل 11 قهرمان شد، مناطق نفتخیز جنوب با 11 امتیاز و تفاضل 8 دوم شد و تعاونی میزان خراسان رضوی با 6 امتیاز و تفاضل -1 در جایگاه سوم قرار گرفت. تیمهای هیأت اردبیل، کیهانبد تهران و شهید هرندی تهران عناوین چهارم تا ششم را از آن خود کردند و در رقابتهای لیگ برتر سال آینده ماندگار شدند. سه تیم هیأت کرمان، تویسرکان و مازندران نیز به رقابتهای دسته اول گلبال سقوط کردند.

لحظات پایانی مسابقه دو تیم بهزیستی اصفهان و تعاونی میزان خراسان رضوی که تعیین کننده تیم قهرمان بود، جشن قهرمانی بازیکنان تیم بهزیستی اصفهان و مصاحبه با بازیکنان و سرمربی این تیم را از لینک زیر دانلود کرده و گوش کنید.

فایل صوتی مصاحبه با مربی و بازیکنان تیم اصفهان
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *