شناسه خبر: 5973 منتشر شده در مورخ: 1393/11/20 ساعت: 15:23 گروه: اجتماعی  
میزان پذیرش در مراکز بهزیستی خراسان شمالی ۱۰ درصد افزایش یافت

میزان پذیرش در مراکز بهزیستی خراسان شمالی ۱۰ درصد افزایش یافت

مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تاکنون میزان پذیرش مددجو در مراکز بهزیستی این استان ۱۰ درصد افزایش یافته است.

مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تاکنون میزان پذیرش مددجو در مراکز بهزیستی این استان ۱۰ درصد افزایش یافته است.

رضا الله وردی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون شمار پذیرش مددجو در حوزه توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی مراکز بهزیستی خراسان شمالی ۴۱۸ مددجو بوده که این میزان رشد ۱۰ درصدی پذیرش مددجو طی سال جاری را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: متاسفانه عدم حمایت بعضی از خانواده ها از معلولین و مددجویان تحت پوشش این سازمان باعث ایجاد آسیب های روحی و روانی برای معلولین می شود.

الله وردی با اشاره به سیاست های کلی سازمان بهزیستی در جهت بهره مندی مددجویان و معلولین از حمایت های بهزیستی در کانون گرم خانواده های خود خانواده های خود افزود: برخی از خانواده ها پس از سپردن مددجویان خود به مراکز پیگیر مسائل آن ها نمی شوند و در مواقعی حتی با ترک کامل ارتباط آنان با خانواده هایشان مواجه می شویم که این مسئله باعث بروز مشکلات روحی و روانی برای مددجویان و در پاره ای مواقع ایجاد هزینه هایی اضافی و مشکلات عدیده دیگری برای بهزیستی می شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی با اعلام آمادگی بهزیستی درجهت حمایت ویژه از مراجعین به بهزیستی از خانواده های این افراد خواست تا ارتباط و تعامل بیشتری با بهزیستی و مددجویان خود داشته باشند.

به گفته الله وردی در حال حاضر در مجموع بیش از ۵۳ هزار مددجو تحت پوشش بهزیستی خراسان شمالی هستند.

 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *