شناسه خبر: 5921 منتشر شده در مورخ: 1393/11/13 ساعت: 14:02 گروه: اجتماعی  
بهره برداری از زائرسرای ویژه معلولان تا پایان سال آینده
عضو جامعه خیرین حامی معلولان:

بهره برداری از زائرسرای ویژه معلولان تا پایان سال آینده

عضو هئیت مدیره جامعه خیرین حامی معلولان کشور از بهره‌برداری زائرسرای ویژه معلولان در مشهد مقدس تا پایان سال آینده خبر داد.

محمدرضا کارگریبا اشاره به برنامه‌ریزی جامعه خیرین حامی معلولان کشور جهت کلنگ‌زنی و اتمام پروژه‌های در دست احداث، اظهار داشت: با توافقی که صورت گرفته است به‌زودی کلنگ ساخت این مجموعه به زمین خواهد خورد.

وی تصریح کرد: طبق وعده‌  وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار است بخشی از هزینه‌های ساخت شیرخوارگاه شبیر توسط این مجموعه صورت گیرد که در این زمینه نیز وزیر دستورات لازم را به یکی از معاونین خود داده است. 

کارگری در ادامه با اشاره به برخی از برنامه‌های جامعه خیرین حامی معلولان کشور گفت: با تعامل و همکاری خیرین و همچنین مجموعه اوقاف به زودی بیمارستان تخصصی سرطان در اطراف حرم عبدالعظیم حسنی ساخته خواهد شد.

عضو هئیت مدیره جامعه خیرین حامی معلولان کشور در خصوص آخرین وضعیت ساخت زائر سرای معلولان در مشهد گفت: پیش بینی می‌شود این پروژه به همت خیرین تا سال آینده به بهره‌برداری برسد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *