شناسه خبر: 5900 منتشر شده در مورخ: 1393/11/12 ساعت: 11:31 گروه: اجتماعی  
آغاز فراخوان عمومی لوگوی مناسب سازی بهزیستی / 26 بهمن، آخرین مهلت ارسال آثار

آغاز فراخوان عمومی لوگوی مناسب سازی بهزیستی / 26 بهمن، آخرین مهلت ارسال آثار

رئیس دبیر خانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی بهزیستی کشور از آغاز فراخوان عمومی لوگوی ستاد مناسب سازی بهزیستی از امروز به مدت 2هفته خبر داد.

ابراهیم کاظمی مومن سرایی، رئیس دبیر خانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص توجه ویژه به ستاد مناسب سازی بهزیستی و طراحی لوگوی مخصوص به ‌آن اظهار کرد: فراخوان عمومی لوگوی ستاد مناسب سازی بهزیستی از امروز آغاز شده و به مدت 2هفته ادامه دارد.
 
وی با اشاره به محوریت فراخوان تصریح کرد:‌علاقه مندان می‌توانند آثار خود را با موضوع معلولیت و سالمند و مناسب سازی مسکن و محیط شهری به دبیر خانه  ستاد مناسب سازی ارسال کنند.

رئیس دبیر خانه ستاد هماهنگی و مناسب سازی بهزیستی تاکید کرد: از تمامی آثار ارسالی 10اثر انتخاب می‌شود و در پایان 3اثر برتر انتخاب می‌شوند.

کاظمی مومن سرایی  در پایان گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه ستاد مناسب سازی به نشانه تهران، خیابان امام خمینی، نرسیده به میدان حر، روبروی دانشگاه افسری امام علی، طبقه اول یا به نشانی ایمیل Monasebsazy@gmail.com ارسال کنند. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *