شناسه خبر: 586 منتشر شده در مورخ: 1392/8/12 ساعت: 14:22 گروه: ورزشی  
تغییر داور دیدار استقلال و سایپا به علت مصدومیت صالحی بود

تغییر داور دیدار استقلال و سایپا به علت مصدومیت صالحی بود

عضو دپارتمان داوری گفت: داور دیدار استقلال و سایپا به علت مصدومیتش تغییر کرد.

روز گذشته خبری روی سایت فدراسیون منتشر شد مبنی بر اینکه داوران بازی‌های امروز لیگ برتر معرفی شدند اما پس از چند دقیقه این خبر برداشته شد و همین مسئله شائبه‌هایی را به وجود آورد.

ابوطالب طاهریان عضو دپارتمان داوری در توضیح این مسئله به خبرنگار فارس گفت: ما برای دیدار استقلال و سایپا صالحی را به عنوان داور انتخاب کرده بودیم اما او در جریان انتخابات پایش پیچ خورد و همین موضوع باعث شد تا اعلام کند نمی‌تواند قضاوت کند.

وی ادامه داد:‌ به علت فشردگی مسابقات و اینکه بازی‌های جام حذفی و لیگ برتر را در پیش داریم مجبور شدیم داور دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال را برای این دیدار انتخاب کنید به همین دلیل فغانی را برای این بازی معرفی کردیم.

عضو دپارتمان داوری در خصوص خبری که از روی سایت فدراسیون برداشته شد، افزود: من اسامی را که به مسئول سایت دادم گفتم تنها تا بازی‌های یکشنبه را روی سایت قرار دهد اما او اعلام کرد که به علت اینکه درگیر حضور سب بلاتر در ایران است تمام بازی‌ها را روی سایت گذاشته چون در روزهای گذشته برای این موضوع وقتی نخواهد داشت. من هم پس از آن گفتم که این خبر را از روی سایت بردارد. خبر چند دقیقه بیشتر روی سایت نبود و افراد معدودی آن را دیدند.

طاهریان در مورد اینکه چه داوری را برای بازی استقلال و تراکتور انتخاب خواهند کرد،‌گفت: باید در این باره فکر کنیم. در این موقعیت‌ها هم دستمان خالی است. بازی‌ها فشرده است و داورانی که می‌توانند برای بازی‌های خاص قضاوت کنند زیاد نیستند. مثلا تورج حق‌وردی مینیسک پایش دچار آسیب‌دیدگی شد به هر حال تا آن زمان تصمیمی اتخاذ خواهیم کرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *