شناسه خبر: 5833 منتشر شده در مورخ: 1393/11/4 ساعت: 12:19 گروه: اجتماعی  
وضعیت مرکز نگهداری معلولان ضایعات نخاعی/خیرین سلامت پیشقدم شوند

وضعیت مرکز نگهداری معلولان ضایعات نخاعی/خیرین سلامت پیشقدم شوند

معاون مجمع خیرین سلامت کشور، بر ضرورت بازسازی و تجهیز ساختمان مرکزی معلولان حمایت از ضایعات نخاعی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد طباطبایی با اشاره به نیازهای معلولان ضایعات نخاعی گفت: ساختمان مرکز معلولان حمایت از ضایعات نخاعی که شهرداری در اختیار بیماران قرار داد نیاز به بازسازی دارد، در این مرکز ۳ هزار ضایعه نخاعی خدمت دریافت می‌کنند.

وی اظهار داشت: مرکز معلولان حمایت از ضایعات نخاعی که به همت خود معلولان راه‌اندازی و اداره می‌شود، نیازمند کمک خیرین است.

معاون مجمع خیرین سلامت کشور افزود: این معلولان با مشکلات فراوانی از جمله نبود امکانات و ساختمان برای مرکز مواجه اند و نیاز است که خیرین سلامت در این زمینه برای کمک به آنها پیشقدم شوند.

طباطبایی با بیان اینکه ساختمان محل اسکان این معلولان نیاز به بازسازی دارد، عنوان کرد: این ساختمان که شهرداری در اختیار این بیماران قرار داده است نیاز به بازسازی اساسی دارد که همت و تلاش خیرین را می‌طلبد.

وی گفت: این واحدها نیاز به تعمیر دارند و هزینه تعمیرات این واحد حدود 2 میلیارد تومان است.

در این راستا و در جریان بازدید علی ضرابی مدیرعامل مرکز حمایت از معلولان ضایعات نخاعی ایران از این مرکز عنوان کرده بود که بر اساس قول‌هایی که شهرداری به ما داده است، انتظار مساعدت بیشتری در خصوص این مرکز داریم. این ساختمان علاوه بر بازسازی نیاز به مناسب سازی و تجهیز برای استفاده معلولان ضایعات نخاعی را دارد.

ضرابی با اشاره به اهداف نوسازی این واحدها بیان کرد: با تجمیع واحدها در هر طبقه با مجوزهای لازم و همکاری وزارتخانه در یک طبقه کلاس‌های آموزشی درمانی با دانشگاهیان، بیماران و پزشکان و در یک طبقه آن فیزیوتراپی، کاردرمانی، چشم پزشکی، دندانپزشکی، کلینیک زخم بستر دایر می‌شود.

این مرکز به 3 هزار عضو ضایعات نخاعی خدمات متنوع ارائه می‌دهد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *