شناسه خبر: 5808 منتشر شده در مورخ: 1393/11/1 ساعت: 11:14 گروه: سیاسی  
28 تروریست تحت پیگرد قضایی
آدم ربایی داعش در لبنان

28 تروریست تحت پیگرد قضایی

در حالیکه دستگاه قضایی لبنان حکم بازداشت 28 تن را به اتهام مشارکت در انفجارهای تروریستی انتحاری اخیر د منطقه علوی نشین جبل محسن شهر طرابلس صادر کرده، گروه تروریستی تکفیری داعش در روزهای اخیر ربودن شهروندان لبنانی را آغاز کرده است.

 قاضی« صقرصقر» نماینده دولت لبنان در دادگاه نظامی این کشور این 28 تن را به داشتن ارتباط با گروه های تروریستی مسلح ، ارتکاب عملیات تروریستی ، تجهیز عناصر برای اقدامات تروریستی و حمله به نیروهای ارتش و بمب گذاری متهم کرده است.


درجریان عملیات تروریستی انتحاری تکفیری ها در منطقه جبل محسن شهر طرابلس در شمال لبنان 12 تن کشته و بیش از 50 تن زخمی شدند.

براساس این گزارش 4 تن ازمتهمان اکنون در بازداشت بسر می برند و 24 تن دیگر فراری هستند و« شادی مولوی» و « اسامه منصور»از مهمترین و خطرناکترین تروریست های تکفیری لبنان در میان آنها هستند.

منابع خبری لبنانی گزارش دادند، شادی مولوی و اسامه منصور بعداز اجرای طرح امنیتی در شمال لبنان بویژه طرابلس از این منطقه فرار کرده و در اردوگاه فلسطینی نشین «عین الحلوه» در شهر صیدا در جنوب لبنان مخفی شدند.

این دو تروریست تکفیری با داعش و جبهه النصره در ارتباط هستند و از سرکردگان آنها دستور می گیرند.

شادی مولوی و اسامه منصور که با تشکیل اتاق عملیات در عین الحلوه برخی عملیات های تروریستی را هدایت می کردند اکنون بار دیگر به طرابلس بازگشته تا جنایات تروریستی خود را از سرگیرند.

** ربودن 3 شهروند لبنانی توسط داعش

باندهای خفته وابسته به گروه تروریستی تکفیری داعش در چند روز گذشته 3 شهروند لبنانی را در شهرک عرسال لبنان ربوده و از سرنوشت آنها اطلاعی در دست نیست.

داعش ابتدا به ربودن « مصطفی زعرور»(39 ساله) و« علی عزالدین»(23 ساله) کرد و دیروز نیز در منطقه وادی حمید شهرک عرسال « یونس الحجیری» را ربود.

داعش و جبهه النصره دیگر گروه تروریستی تکفیری 10 مرداد ماه گذشته با حمله به شهرک عرسال تعدادی از نظامیان لبنانی را ربودند که تاکنون 4 تن را سربریده و یا اعدام کرده اند و 23 تن از آنها نیز همچنان گروگان این دو گروه هستند.

«عبد الرفاعی» نظامی فراری ارتش سوریه و از سرکردگان گروه تروریستی موسوم به « ارتش آزاد» که اخیرا در لبنان بازداشت و سپس آزاد شد، در گفت وگو با روزنامه لبنانی « النهار» تاکید کرده است که تصمیم دارد به بلندی های شهرک عرسال بازگردد و باردیگر در کنار داعش و جبهه النصره با نیروهای ارتش سوریه و حزب الله بجنگد.

الرفاعی که اکنون در شهرک عرسال بسر می برد و مدعی شده که نگران جان خود است، تاکید کرده است که باندهای خفته داعش و جبهه النصره در عرسال مبادرت به آدم ربایی می کنند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *