شناسه خبر: 5764 منتشر شده در مورخ: 1393/10/27 ساعت: 15:41 گروه: فرهنگی  
«دیوانه از قفس پرید» در شبکه نمایش

«دیوانه از قفس پرید» در شبکه نمایش

شبکه نمایش این هفته برای بخش سینمای کلاسیک که ساعت یک بامداد از این شبکه پخش می‌شود فیلم‌های قدیمی و مطرح را در جدول پخش خود قرار داده است که از میان آنها می‌توان به میسوری از هم می‌پاشد و دیوانه‌ازقفس‌پرید اشاره کرد.

 امشب در این ساعت فیلم میسوری از هم می‌پاشد ساخته آرتون پن تقدیم علاقه‌مندان می‌شود. این کارگردان در کارنامه خود فیلم‌هایی مانند بانی و کلاید و تیرانداز چپ دست را دارد.

این شبکه برای فردا فیلم چارلی ساخته رالف نلسون را درنظر گرفته است. این فیلم در سال 1968ساخته شده و کلیف رابرتسون و کلر بلوم نقش‌های اصلی آن را بازی می‌کنند. کلیف رابرتسون با بازی در نقش یک آدم عقب‌افتاده در این فیلم، برای نخستین بار نامزد اسکار شد و جایزه بهترین بازیگر مرد نقش اصلی را از آن خود کرد.

از روز دوشنبه تا چهارشنبه هم به ترتیب او ادعا کرد قتلی رخ داده است، قطار 3 و 10 دقیقه به یوما، تام ادیسون جوان و سیما رون ساعت یک بامداد پخش می‌شود. این شبکه برای روز جمعه هم فیلم دیوانه از قفس پرید (پرواز بر فراز آشیانه فاخته) به کارگردانی میلوش فورمن را در نظر گرفته است که جک نیکلسون در آن نقش اصلی را بازی می‌کند.

شبکه نمایش در ساعت 19 که به پخش فیلم‌های ایرانی اختصاص دارد از امروز تا پنجشنبه فیلم‌های بهار نارنج، خاطره آن شب بارانی، کاوشگران، وقت خوب بودن، اولین تکیه‌گاه و زیگ‌زاگ را به نمایش می‌گذارد و روز جمعه فیلم خارجی سرگذشت ریچارد کمپ را پخش می‌کند.

ساعت 21 برای پخش فیلم‌های جذاب در نظر گرفته شده که این هفته فیلم‌های منبع رمز، سه‌شنبه، نبرد پولادین، نقشه بازی، دزد ماشین، بازگشت و گناهکاران تقدیم علاقه‌مندان می‌شود و ساعت 23 فیلم‌های پاسخ ناعادلانه، بذرهای نابودی، تبانی به سبک ایتالیایی، دوست، شب بی‌خوابی، سقوط و موش کور پخش می‌شود. (روابط‌عمومی شبکه نمایش)

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *