شناسه خبر: 5757 منتشر شده در مورخ: 1393/10/27 ساعت: 11:28 گروه: اقتصادی  
با کمک کمیته امداد و بهزیستی، دهک های پایین را شناسایی می کنیم
وزیر اقتصاد:

با کمک کمیته امداد و بهزیستی، دهک های پایین را شناسایی می کنیم

نقدینه - وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بهترین کار برای شناسایی دهک های پایین اقدام از طریق نهادهایی مثل کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی است و در این خصوص دولت نیز حمایت های خود را روی آن متمرکز خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، علی طیب نیا  در دیدار با آیت الله «عبدالکریم موسوی اردبیلی» از مراجع تقلید در قم با اشاره به موضوع شناسایی دهک های بالا برای تصمیم گیری در مورد یارانه های این افراد افزود: ما گزینه های مختلفی را بررسی کرده ایم.
وی  با بیان این نکته که بودجه امسال به علت کاهش قیمت نفت بسیار کم شده است گفت: امکان مانور بر روی ارز برای دولت مشکل است اما روی ریال از طریق گمرک و مالیات مشکلی نداریم لذا با توجه به وضعیت بودجه،حقوق کارمندان را نمی توانیم افزایش زیادی دهیم.
وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه حذف یارانه عوارض اجتماعی دارد گفت: برای حل مسئله یارانه ها باید مجلس، دولت و صدا و سیما همه تلاش کنند.
وی تنها راه حل عبور از مشکلات فعلی را کنار گذاشتن اختلافات و یک دست شدن همه ارکان حاکمیت دانست.
آیت الله عبدالکریم موسوی اردبیلی از مراجع تقلید نیز در این دیدار ضمن آروزی موفقیت برای دولت یازدهم، از عمکرد دولت تشکر و ابراز امیدواری کرد: مشکلات فعلی به زودی رفع شود.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در سفر به قم علاوه بر دیدار با مراجع عظام تقلید با مدیران دستگاه های وابسته به وزارت اقتصاد در این استان نیز دیدار کرد.
افتتاح پنجره واحد سرمایه گذاری استان از دیگر برنامه های سفر طیب نیا به قم بود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *