شناسه خبر: 5608 منتشر شده در مورخ: 1393/10/8 ساعت: 13:24 گروه: فرهنگی  
بررسی آثار جرج برنارد شاو در برنامه مدال و مرکب

بررسی آثار جرج برنارد شاو در برنامه مدال و مرکب

جرج برنارد شاو مبلغ سوسیالیست ایرلندی‌تبار بود که برای نمایشنامه سنت ژان، در سال ۱۹۲۵ میلادی به دریافت جایزه ادبی نوبل، نائل آمد.

 برنامه مدال و مرکب به بررسی آثار برنده جایزه نوبل ادبیات 1925 میلادی جرج برنارد شاو پرداخت . کارشناس این برنامه آقای عطیمی نژادان گفت:

 جرج برنارد شاو مبلغ سوسیالیست ایرلندی‌تبار بود که برای نمایشنامه سنت ژان، در سال ۱۹۲۵ میلادی به دریافت جایزه ادبی نوبل، نائل آمد.

وی افزود: از برناد شاو کلمات قصاری نقد شده است و ویژگی او مهارتش در نامه نگاری است . مش سیاسی او رادیکالی و جنجالی بود و او فردی سوسیالیسم بود . اما او را نمی توان شخصیتی میانه رو تلقی کرد .

رادیو کتاب روی موج اف ام ردیف 5/95 مگاهرتز هر روز از ساعت 18 تا 2 بامداد مخاطبان می توانند از طریق گیرنده های دیجیتال و یا وبگاه www.bookradio.ir برنامه های رادیو کتاب را دریافت کنند. ارتباط با رادیو کتاب از طریق شماره

پیامک 30000900 و یا رایانامه radiobook@irib.irامکان پذیر است.

شنوندگان برای اطلاع از موضوع و محتوای برنامه می توانند ، نام برنامه را به سامانه 30000900 پیامک کنند، تا اطلاع رسانی حاصل شود .

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *