شناسه خبر: 5585 منتشر شده در مورخ: 1393/10/6 ساعت: 13:04 گروه: فرهنگی  
با کنداکتور جدید شبکه نمایش آشنا شویم

با کنداکتور جدید شبکه نمایش آشنا شویم

به گزارش روابط عمومی سیما، محمد حسام پور، مدیر تامین برنامه شبکه نمایش از انتخاب فیلم و سریال های ایران و جهان برای پخش هر روزه از شبکه نمایش خبر داد

در رویکرد جدید شبکه نمایش به عنوان شبکه فیلم و سریال مخاطبین شبکه می توانند روزانه 4 فیلم سینمایی و 4 سریال از شبکه نمایش به تماشا بنشینند. حسام پور مدیر تامین برنامه شبکه نمایش در مورد برنامه ها و اقدامات جدید
این شبکه  گفت:  در کنداکتور جدید شبکه نمایش باکس پخش از 8 ساعت به 12 ساعت افزایش  پیدا کرد و هر باکس سریال و فیلم یکبار در روز تکرار می شود وی ادامه داد: به دلیل استقبال مخاطبان از باکس سینما کلاسیک  که با نقد های مسعود فراستی از اول تیرماه ۱۳۹۳پخش آن شروع شده بود  مانند گذشته هر شب ساعت 1 بامداد ادامه دارد و تکرار آن روز بعد ساعت 14 خواهد بود.
حسام پور در مورد باکس های شبکه نمایش اینگونه توضیح داد:  باکس ساعت 23 همانند گذشته به پخش فیلم های جذاب و جدید اختصاص دارد و تکرار آن ساعت 7 صبح روز بعد است. همچنین ساعت 22 به باکس پخش سریال ایسان که از شبکه تماشا پخش می شد اختصاص دارد و تکرار آن روز بعد و ساعت 10 صبح خواهد بود.
باکس ساعت 20 به پخش فیلم های سینمایی خانوادگی اختصاص یافته که تکرار آن روز بعد ساعت 11 صبح است.
وی ادامه داد: ساعت 19 به پخش سریال خانواده  کرانخورد اختصاص داشته که تکرار آن ساعت 9 صبح روز بعد است. همچنین ساعت 17 باکس تله فیلم به روی آنتن می رود  که تکرار آن ساعت 5 صبح روز بعد خواهد بود. ساعت 15 سریال "پنج روز"  و ساعت 13 باکس سریال روزگار جوانی  پخش می شود که تکرار این برنامه ها به ترتیب ساعات 4 و  3 صبح  روز بعد خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی سیما  روز چهارشنبه بیست وششم آذر ۱۳۹۳ ، پخش برنامه‌های شبکه تماشا متوقف شد و شبکه تماشا با شبکه نمایش ادغام شد و از این  پس، ادامه برنامه های این شبکه از طریق شبکه نمایش دنبال می شود.
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *