شناسه خبر: 556 منتشر شده در مورخ: 1392/8/11 ساعت: 11:14 گروه: ورزشی  
پیام تبریک رئیس و دبیر کل کمیته ملى المپیک به ورزشکاران اعزامى سومین دوره بازیهاى پارا آسیایى جوانان 2013 مالزى

پیام تبریک رئیس و دبیر کل کمیته ملى المپیک به ورزشکاران اعزامى سومین دوره بازیهاى پارا آسیایى جوانان 2013 مالزى

به گزارش روابط عمومى فدراسیون نابینایان وکم بینایان به نقل ازکمیته ملی المپیک؛محمد على آبادى رئیس کمیته ملى المپیک و نائب رئیس شوراى المپیک آسیا طى پیامى موفقیت و درخشش ورزشکاران اعزامى به سومین دوره بازیهاى پارا آسیایى و کسب عنوان نایب قهرمانى این بازیها در مالزى را تبریک گفت.

در متن پیام تبریک رئیس کمیته ملى المپیک آمده است: کسب مقام نایب قهرمانى سومین دوره بازیهاى پارا آسیایى توسط کاروان ورزشى کشورمان ، موجب خوشحالى مردم و جامعه ورزش کشور شد.
جوانان سربلند و غرورآفرین کشورمان بار دیگر با افتخار آفرینى خود در بازیهاى مهم آسیایى دل ملت عزیزمان را شاد کردند تا بارها و بارها با به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس ایران عزیز و طنین انداز کردن سرود ملى کشورمان در سالن برگزارى رقابتها نشان دهند به یارى خداوند متعال می‌توانند در هر عرصه‌اى،سربلند و پیروز باشند.
اینجانب از سوى خود و جامعه ورزش کشور این موفقیت‌ها را به مسئولان زحمتکش کمیته ملى پارالمپیک، جانبازان و معلولین،پیشکسوتان،مربیان و قهرمانان عزیز و ملت بزرگ ایران تبریک گفته و امیدوارم همواره شاهد استمرار موفقیت‌هاى جوانان عزیزمان در همه مراحل زندگى باشیم.

همچنین بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملى المپیک نیز طى پیامى جداگانه ضمن تبریک موفقیت کاروان ورزش غدیر در سومن دوره بازیها پارا آسیایى اظهارداشت:کاروان ورزشى اعزامى کشورمان به سومین دوره بازیهاى پارا آسیایى با کسب 27 نشان طلا، 13 نقره و 19 برنز نشان داد آینده اى درخشان در انتظار کاروان اعزامى ایران به بازیهاى پاراالمپیک و جهانى است که بدون تردید این موفقیت بدست نمى آمد مگر در سایه الطاف الهى،دعاى خیر مردم و سعى و تلاش شبانه روزى مربیان ، قهرمانان و مسئولان زحمتکش کمیته ملى پارا المپیک.
لذا ضمن تبریک این موفقیت بزرگ براى ورزش کشور و کسب عنوان نایب قهرمانى این رقابتها،به تمامى مسئولان کمیته پارا المپیک،ورزش جانبازان و معلولان کشور پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان عزیز خسته نباشید گفته و این موفقیت بزرگ را به ملت ایران تبریک مى گویم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *