شناسه خبر: 5508 منتشر شده در مورخ: 1393/9/26 ساعت: 10:11 گروه: اجتماعی  
تاکید وزیر رفاه بر اشاعه فعالیت های بهزیستی در سطح بین المللی

تاکید وزیر رفاه بر اشاعه فعالیت های بهزیستی در سطح بین المللی

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی بر تقویت و اشاعه فعالیت ها و خدمات بهزیستی در سطح بین الملل تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی ربیعی در نشست خود با اعضاء شورای معاونین سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه ما در کنار یکدیگر یک خانواده را تشکیل می‌دهیم، گفت: شایسته سالاری، تقویت نظام پیشنهادات و سنجش میزان علاقمندی به کار را در رفتارهای مدیریتی لحاظ کنید و با استحکام نظام مهر و محبت در سازمان فضایی مطلوب را در راستای به‌زیستن فراهم آورید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه داشتن برنامه و هدف جهت‌دار، فعالیت‌ها را به سوی تعالی سوق می‌دهد بر تمرکز به اجرای طرح‌های ویژه در دولت تدبیر و امید تأکید کرد و افزود: طرح‌های مفید در حوزه‌های مختلف متناسب با استراتژی‌های بیست‌گانه در برنامه راهبردی سازمان استخراج شود.

وی بر تکریم ارباب و رجوع سازمان بهزیستی به عنوان مشتریان کاری تأکید کرد و گفت: سازمان بهزیستی کشور در برخورد با مشتریان خود مشتمل بر مددجو، خانواده‌هایشان و NGOها باید بازتعریف رفتاری داشته و به روایت جامعه‌شناسان اخلاق سازمانی را بر دستگاه حاکم سازد و با روابط عمومی غنی و قوی نظام‌نامه رفتاری را در سازمان تدوین کنند.

ربیعی با بیان اینکه در امر اجتماعی هیچ محدودیتی وجود ندارد، تصریح کرد: بهزیستی باید گفتگوی اجتماعی را تقویت کند؛ این استنباط ابتداً از گفتمان امام خمینی (ره) درخصوص محرومیت و سپس از منویات مقام معظم رهبری در رابطه با فقرزدایی استخراج شد؛ لذا معتقدیم بهزیستی باید فراتر از سنت حرکت کرده و  با استفاده از ابزارهای نوین متناسب با جامعه مدرن پاسخگوی آحاد جامعه باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر انجام فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی موازی با تبلیغات مؤثر تأکید کرد و افزود: فضایی ایجاد شود تا کمک‌های مردمی تحت نظارت خیرین صرف شود؛ همچنین با ایجاد بسته حمایتی بیمه‌ای بتوانیم خدمات مطلوبی را در خصوص بیمه درمانی و اجتماعی به جامعه هدف ارائه کنیم.

وی گفت: بهزیستی پتانسیل بین‌المللی کردن خدمات خود را دارد به صورتی که با افتتاح نخستین مرکز ضایعه نخاعی می‌توان به صورت فرامنطقه‌ای به ارائه خدمات مفید بپردازد.

ربیعی در ادامه به راه‌اندازی پاتوق نخبگان هنری در خانه فرهنگ و هنر سازمان بهزیستی کشور اشاره کرد و در پایان یادآور شد: اکنون باید به سوی همگام کردن استراتژی‌های بهزیستی با فرهنگ گام برداریم و تغییر ساختار مناسب را داشته باشیم و با تقویت روابط با شرکاء کاری مسئولیت اجتماعی را فراتر از وضع ممکن درنظر بگیریم؛ همچنین از فعالان فرهنگی در بخش عکس، نقاشی، فیلم، انیمیشن و کتاب تقدیر کنیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *