شناسه خبر: 5468 منتشر شده در مورخ: 1393/9/24 ساعت: 09:41 گروه: اجتماعی  
طرح راه اندازی شهر سلامت معلولان در شیراز در دست بررسی است

طرح راه اندازی شهر سلامت معلولان در شیراز در دست بررسی است

مدیرکل بهزیستی فارس گفت: مطالعات ساخت شهر سلامت سالمندان و معلولان در شیراز در حال انجام است و این طرح هنوز وارد مرحله اجرایی نشده است.

مرتضی موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه قرار بر این است که این شهر سلامت در منطقه گویم ساخته شود، اظهار داشت: قرار است زمین این مجموعه توسط شرکت توسعه عمران و با امضا استاندار به بهزیستی تحویل داده شود.

وی با اشاره به اینکه این شهر سلامت توسط مجمع خیرین سلامت ساخته خواهد شد، گفت: نقشه های کار طراحی شده و فعلا منتظر تحویل زمین هستیم.

مدیرکل بهزیستی فارس گفت: این طرح هنوز خام و مطالعات بر روی آن در حال انجام است و هنوز وارد فاز اجرایی نشده است.

موسوی گفت: این شهر فضایی مناسب سازی شده برای زندگی سالمندان و معلولان خواهد بود که بتواند بهداشت روانی و جسمی و خدمات مورد نیازشان را به آنها ارائه کند.

وی با اشاره به اینکه ساخت چنین فضایی تجربه ای است که در دیگر کشورهای دنیا انجام شده است، گفت: قصد کردیم که برای اولین بار در کشور این فضا در شهر شیراز ساخته شود.

31 هزار معلول جسمی حرکتی تحت پوشش بهزیستی فارس هستند

مدیرکل بهزیستی فارس گفت: 31 هزار معلول جسمی حرکتی، 19 هزار معلول ذهنی، 11 هزار ناشنوا و 10 هزار نابینا تحت پوشش بهزیستی فارس هستند.

موسوی بیان کرد: سالانه 60 هزار نفر معلول، معادل رشد یک درصدی، به کشور افزوده می شود که استان فارس نیز با این روند افزایشی روبه رو بوده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *