شناسه خبر: 5355 منتشر شده در مورخ: 1393/9/8 ساعت: 11:41 گروه: اجتماعی  
اختصاص 17 میلیارد و 800 میلیون تومان برای اشتغال پایدار معلولان ایلامی

اختصاص 17 میلیارد و 800 میلیون تومان برای اشتغال پایدار معلولان ایلامی

مدیرکل بهزیستی استان ایلام از اختصاص 17 میلیارد و 800 میلیون تومان برای اشتغال پایدار معلولان ایلامی خبر داد.

شهریار مهردادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: این میزان اعتبار در قالب تسهیلات بانکی در اختیار معلولان ایلامی قرار می‌گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: این اعتبار در قالب تسهیلات بانکی به بانک‌های تکلیف شده که در اختیار معلولان بهزیستی ایلام برای ایجاد اشتغال پایدار قرار گیرد.

وی ادامه داد: برای تحقق این مهم جلسات متعددی با مسئولان ارشد استان ایلام برگزار شده تا بانک‌های استان را مجاب به پرداخت این تسهیلات کنند و سیستم بانکی همکاری بیشتری داشته باشد.

این مسئول اضافه کرد: متاسفانه برخی از بانک‌های عمال با عنوان کردن دلایل متعددی از جمله همخوانی نشدن منابع و مصارف از پرداخت تسهیلات امتناع ورزیده که روند خوبی نیست.

مهردادی تصریح کرد: در نشست‌های متعددی که با مدیران عامل بانک‌های استان ایلام صورت گرفت در خصوص رفع مشکل مددجویان بهزیستی و همکاری بانک‌های عامل مطالبی طرح شده و وعده داده شده بانک‌های عامل در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: حمایت از معلولان وظیفه‌ای هنگانی بوده و خوشبختانه دولت نیز با ارائه بخشنامه با دستگاه‌ها از جمله بانک‌های عامل خواستار همکاری و مساعدت آنان با معلولان شده است .

وی ادامه داد: اما متاسفانه در پاره‌ای موارد دیده می‌شود که بانک‌های عامل هیچ گونه همکاری با بهزیستی ایلام در راستای پرداخت تسهیلات به معلولان ندارند.

این مسئول اضافه کرد: این درحالی است که دولت بر اساس بخشنامه‌های متعددی بانک‌های عامل را موظف به پرداخت تسهیلات به جامعه هدف بهزیستی کرده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *